Digital Marketing NewsSEO Expert Greece 2021 | SEO Marketing Experts
5
(6)

Τι κάνει ένας SEO Expert;

Ένας SEO Expert Greece γνωρίζει πως πρέπει να βελτιστοποιηθεί μια ιστοσελίδα. Στόχος είναι να εμφανίζεται όσο το δυνατόν πιο ψηλά στις θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPs). Το αποτέλεσμα της εργασίας ενός SEO Expert, είναι να βρεθείτε όσο το δυνατόν πιο κοντά στην 1η θέση. Δηλαδή στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων της Google. Αυτό θα σας βοηθήσει ώστε έτσι να κερδίσετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, πελάτες και έσοδα. Μπορείτε να αποτανθείτε είτε σε έναν ή σε μία ομάδα seo marketing experts προτείνετε ειδικά σε μεγάλα sites. Σε κάθε περίπτωση οι expert seo services δεν είναι οικονομικές αλλά σίγουρα αξίζουν την επένδυση.

Το SEO δεν είναι κάτι απλό και γρήγορο αντίθετα είναι μια χρονοβόρα και επίπονη εργασία που απαιτεί προσήλωση, καλό σχεδιασμό. Οι SEO Expert Services δεν είναι φθηνές αλλά ούτε και ακριβές σε σχέση με αυτό που σας προσφέρουν, σίγουρα αξίζουν τα χρήματα που θα δώσετε. Ο χρόνος που απαιτείται προκειμένου να έχετε ουσιαστικά αποτελέσματα είναι τουλάχιστον 6 μήνες  στοχευμένης αδιάκοπης εργασίας.

Σήμερα τα περισσότερα Digital Marketing Agencies διαθέτουν οπωσδήποτε τμήμα SEO Βελτιστοποίησης ιστοσελίδων.

Ποιες βασικές δεξιότητες πρέπει να έχει ένας SEO Marketing Expert

Εάν αναζητάτε έναν SEO Marketing expert θα πρέπει να είστε αρκετά προσεκτικοί με τι μπορεί να σας προσφέρει. Από τα βασικά προσόντα και δεξιότητες που θα πρέπει να πρέπει υποχρεωτικά να έχει. Είναι αρκετές οι οποίες κατά την γνώμη μου είναι άκρως αναγκαίες για να καλύψουν τις ανάγκες σας. Προκειμένου να ανταπεξέλθει πρέπει να κάνει όλα όσα ακολουθούν παρακάτω: 

  • Να γνωρίζει πως να κάνει σωστά μια έρευνα των λέξεων-κλειδιά / keyword research
  • Να μπορεί να κατανοεί βασικούς δείκτες απόδοσης 
  • Να αναλύει δεδομένα και να αξιολογεί τους ανταγωνιστές του
  • Να μπορεί βελτιστοποιήσει on-site την Ιστοσελίδα σας
  • Να ελέγχει τακτικά το website audit για να γνωρίζει τι τεχνικές εργασίες πρέπει να γίνουν
  • Να κατανοεί πώς πρέπει να είναι η σωστή δομή του site
  • Βασικές γνώσεις Copywriting ώστε να δημιουργεί σχετικό και ποιοτικό περιεχόμενο
  • Να χτίζει σχέσεις με άλλα sites στα πλαίσια του link building 

Μηχανές αναζήτησης & SEO Expert Greece

Θα ξεκινήσω με το αυτονόητο. Δηλαδή το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να γνωρίζει κανείς είναι το πως λειτουργούν, αξιολογούν και μας εμφανίζουν οι μηχανές αναζήτησης τα αποτελέσματα στο SEPRs. Το Google Search (όπως και οι περισσότερες γνωστές μηχανές αναζήτησης στο Internet) προκειμένου να παρουσιάσει αποτελέσματα στις αναζητήσεις μας, ανατρέχει στις ευρετηριασμένες σελίδες από το σύνολο των ιστοσελίδων που έχουν επισκεφτεί τα bot (ρομπότ) της. Με βάση ένα περίπλοκο αλγόριθμο κατατάσσει τις ιστοσελίδες με βάση αυτό που εκείνη θεωρεί ως πιο σχετικό με βάση το ερώτημα που καταχωρήσαμε.

Συμπερασματικά τα αποτελέσματα αυτά περιέχουν αυτοτελώς και μόνο πληροφορίες που υπάρχουν στις ιστοσελίδες σε όλο τον πλανήτη. Αυτές δηλαδή που έχει ευρετηριάσει η Google. Σίγουρα θα αναρωτηθείτε με ποιο τρόπο συμβαίνει αυτό. Κάθε φορά που κάποιος χρήστης πληκτρολογεί μια ερώτηση στην αναζήτηση, η Google (και οι άλλες μηχανές) κυρίως αυτή μας ενδιαφέρει, ψάχνουν όλα τα σχετικά με αυτό το ερώτημα ιστοσελίδες.

Φανταστείτε πως η αναζήτηση γίνεται ανάμεσα σε ένα αριθμό ιστοσελίδων που ξεπερνά τα 3 τρισεκατομμύρια ιστοσελίδες σε όλο τον πλανήτη. Φυσικά αυτό δεν μπορεί να είναι ακριβές διότι η αλήθεια είναι ότι έχει ήδη ευρετηριάσει το σύνολο των ιστοσελίδων και των πιθανών ερωτημάτων και μόλις το καταχωρήσετε σας εμφανίζει το αποτέλεσμα που έχει ήδη καταγράψει. Αν θέλετε περισσότερες τεχνικές πληροφορίες για την ευρετηρίαση διαβάστε το άρθρο μου EAT & SEO. Εννοείτε πως κανείς δεν γνωρίζει με ακρίβεια ποιοι είναι όλοι αυτοί οι παράγοντες και πόση βαρύτητα έχει ο καθένας.

Ranking Factors

Από την άλλη η πραγματικότητα είναι πως, γνωρίζουμε αρκετούς από αυτούς. Έτσι ώστε να μπορούμε να αξιολογούμε το πόσο κατά προσέγγιση επηρεάζει ο καθένας τις κατατάξεις. Φυσικά εδώ η εμπειρία μας και όλα όσα έχουμε μάθει όλα αυτά τα χρόνια παίζουν καταλυτικό ρόλο.

Οι 3 βασικοί Ranking Factors (παράγοντες κατάταξης)

Εάν θελήσουμε να ομαδοποιήσουμε κατά κάποιο τρόπο τους παράγοντες κατάταξης κάθε ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα. Προκειμένου να κατανοήσουμε γιατί ένας ιστότοπος κατατάσσετε πρώτος στα SEPRs ενώ ένας άλλος στην εικοστή θέση. Τότε θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψιν και να εφαρμόσουμε τους ακόλουθους 3 βασικούς παράγοντες.

Συνάφεια (Relevancy)

Το πρώτο είναι ο δείκτης συνάφειας, δηλαδή όταν κάποιος χρήστης κάνει μια αναζήτηση, όπως για παράδειγμα «τι είναι SEO», η Google ψάχνει ποιο από όλα τα sites είναι το πιο σχετικό. Αυτό σημαίνει πως δεν θα εμφανίσει στα οργανικά αποτελέσματα έναν ιστότοπο με θέμα το αυτοκίνητο.

Δεν μένει όμως σε αυτό, αλλά πάει ακόμη πιο βαθιά στην αξιολόγηση προκειμένου το σύνολο του ιστοτόπου με βάση την βιομηχανία που ανήκει να αφορά το συγκεκριμένο ερώτημα. Δηλαδή θα εμφανίσει απλά ένα άρθρο σε ένα άσχετο με την βιομηχανία ιστότοπο αλλά θα δώσει έμφαση στο βασικό του περιεχόμενο να είναι σχετικό και να ανήκει στην βιομηχανία που αφορά το ερώτημα. 

Δηλαδή δεν θα εμφανίσει μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, αλλά πιθανόν ένα άρθρο όπως αυτό που διαβάζεται σε συνδυασμό με το αν η ιστοσελίδα ανήκει στην βιομηχανία του ερωτήματος.

Κύρος (Authority)

Από το σύνολο των ιστοσελίδων, η Google θα εμφανίσει υψηλότερα αυτά τα οποία εμπιστεύεται. Το Domain Authority κατά βάση μετριέται κυρίως με τους εισερχομένους συνδέσμους, τους οποίους λαμβάνει μια συγκεκριμένη σελίδα τα backlinks. Αυτός είναι και ένας καλός δείκτης αξιολόγησης ενός καλού SEO Expert ή μιας ομάδας seo marketing experts. Δηλαδή δεν μπορείς να δηλώνεις SEO Expert ή Specialist και η ιστοσελίδα σου να έχει DA 1, τα έχω δει και αυτά….

Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι πως τα ποιοτικά backlinks, είναι αυτά που θα δώσουν κύρος σε μια σελίδα και DA υψηλό, αυτά φυέυονται σε ιστοσελίδες οι οποίες πρώτον είναι σχετικές και δεύτερον έχουν και αυτές υψηλό DA Domain Authority.

Συνεπώς δεν έχει νόημα για ένα e-shop με γυναικεία εσώρουχα να έχει backlinks σε ιστοσελίδες που η βιομηχανία τους και το αντικείμενο ενασχόλησης τους είναι τα είδη κήπου ή τα αυτοκίνητα ούτε από ιστοσελίδες που δεν έχουν κύρος και δεν είναι ποιοτικά.

Στο διαδίκτυο θα βρείτε πολλές μετρήσεις σχετικά με την ποιότητα και το κύρος ενός site. Δύο από τις γνωστότερες είναι το Moz και το Domain Rating του Ahrefs. Ενδεικτικά σας παραθέτω στατιστικά σε σχέση με το Domain Authority της ιστοσελίδας μου.

georgioskontos.gr Domain Authority

Georgios Kontos SEO Expert – MOZ Domain Authority της ιστοσελίδας μου.

Domain Authority

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σας ενημερώσω πως σελίδες που έχουν μικρό διάστημα δημοσίευσης δηλαδή έχουν δημοσιευθεί σε λιγότερο από 6 μήνες δεν μπορούν να λάβουν υψηλό Domain Authority. Η επόμενη εύλογη ερώτηση είναι πόσο διάστημα έχει δημοσιευθεί η ιστοσελίδα georgioskontos.gr

Η ιστοσελίδα μου δημοσιεύθηκε τον Φεβρουάριο του 2021! Ωστόσο ακόμη και από αυτό το απλό πράγμα μπορεί κανείς να διαπιστώσει τις δυνατότητες ενός SEO Expert Greece. Αν θέλετε και εσείς να βελτιώσετε το DA της ιστοσελίδας σας επικοινωνήστε μαζί μου.

Θα πρέπει επίσης να σας ενημερώσω πως η τιμή αυτή δεν αποτελεί αναγκαστικά, σε καμία περίπτωση απόδειξη της ποιότητας μιας ιστοσελίδας και πρέπει να εξετάζεται σε συνδυασμό με πολλές άλλες παραμέτρους. Όμως είναι σίγουρα ένας δείκτης που θα πρέπει και εσείς να βελτιώσετε.

SEO Expert Greece – Ποιότητα και χρησιμότητα

Τι θέλει Google; Η Google στοχεύει στο να δείχνει το μοναδικό, πρωτότυπο και καλύτερο αποτέλεσμα στην υψηλότερη θέση, δηλαδή εξετάζει την ποιότητα και τη χρησιμότητα της ιστοσελίδας.

Είναι ίσως ένας από τους πιο δύσκολους παράγοντες που θα χρειαστεί να ορίσετε στην ιστοσελίδα σας. Συμπεριλαμβάνει μια σειρά από στοιχεία. Ενδεικτικά, η φήμη της εταιρείας, η εμπειρία του χρήστη κατά την περιήγηση δηλαδή το UX/UI, τη δομή και την πληρότητα του περιεχομένου, τη ταχύτητα και τη φιλικότητα προς τις κινητές συσκευές κοκ.

Τον δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσετε τον δείχνει ο ανταγωνισμός σας που θα πρέπει να ελέγχετε συχνά και να κατανοήσετε γιατί τα καταφέρνουν καλύτερα αυτοί. 

Οι 6 τομείς των SEO Experts Greece

Φανταστείτε πως το SEO είναι ένα μεγάλο puzzle που απαρτίζεται από πολλά κομμάτια που θα πρέπει να ενωθούν για να δεις την εικόνα. Κάθε κομμάτι του SEO puzzle είναι σημαντικό και θα καθορίσει την τελική εικόνα, την επιτυχία ή την αποτυχία. 

Κατά βάση η δουλειά ενός SEO expert απαρτίζεται από τους 6 παρακάτω τομείς:

Keyword research

Το πρώτο είναι η έρευνα των λέξεων-κλειδιών, που θα πρέπει να έχουν συνάφεια με το αντικείμενο, βιομηχανία που ανήκει η ιστοσελίδα. Αυτός ο πρώτος τομές είναι αυτός που θα χρησιμοποιηθεί στο σύνολο των καμπανιών που θα κάνει η ιστοσελίδα. 

Εφόσον βελτιστοποιήσουμε η ιστοσελίδα με τα σωστά Focus Keywords καθώς και τα δευτερεύοντα, και ακόμη τα long tail keywords τότε θα πρέπει να συνδέσουμε προκειμένου να μετράμε την απόδοση και την θέση των keywords με ένα mushup tool.

Τέτοια tools υπάρχουν πολλά, εγώ θεωρώ πως το Semrush και το SEO Power Suite είναι από τα καλύτερα και αυτά χρησιμοποιώ.

Τι καθορίζει την θέση μας στα SERPs της Google; Είναι ο λόγος κλικ του keyword που οδηγεί στην συγκεκριμένη σελίδα του ιστοτόπου μας. Αυτό ανεβάζει τον δείκτη Click-Through-Rate (CTR) και επηρεάζει την θέση μας στα οργανικά αποτελέσματα.

Το σωστό Keyword Research καθορίζει την επιτυχία μας. Δηλαδή αν επιλέξουμε ένα keyword με 1.000 μηνιαίες αναζητήσεις και βελτιστοποιήσουμε τέλεια (που δεν υπάρχει). Τότε θα λάβουμε το πολύ 650 κλικ στον ιστότοπο μας.

Φανταστείτε να κάνουμε επιλογή ενός keyword με 40.000 μηνιαίες αναζητήσεις τότε με την αντίστοιχη εργασία θα έχουμε 27.000 κλικ. Αντιλαμβάνεστε την διαφορά; Είναι τεράστια όσο τεράστια είναι η λάθος επιλογή!

Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η κατάλληλη λέξη-κλειδί:

  • πρέπει να έχει πολλές αναζητήσεις το μήνα, ώστε να μπορεί να φέρει traffic. Ωστόσο θέλει να είστε προσεκτικοί γιατί οι πολλές αναζητήσεις σημαίνει και αυξημένος ανταγωνισμός. Καθώς και μεγαλύτερη δυσκολία επίτευξης του στόχου.
  • πρέπει να είναι σχετική με το προϊόν, υπηρεσία της ιστοσελίδας για να μετατρέπετε η επισκεψιμότητα με εισπράξεις.

Για να έχετε μια εικόνα του πώς γίνετε ένα keyword research, με ποια εργαλεία και τι πρέπει να προσέξετε. Οι seo marketing experts σας προτείνουν να διαβάσετε αυτό εδώ και αυτό εδώ.

SEO Expert Greece On-site 

Το on-site SEO συμπεριλαμβάνει όλες τις ενέργειες που κάνει ο SEO expert μέσα στην ιστοσελίδα. Στόχος είναι η βελτίωση της θέσης κατάταξης της ιστοσελίδας σας, ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα από τα οργανικά αποτελέσματα.

Οι βασικότερες on-site SEO ενέργειες περιλαμβάνουν:

  • Εμφώλευση των keywords μέσα στα κείμενα και τους τίτλους
  • Δημιουργία ελκυστικών titles και meta descriptions που να περιλαμβάνουν τα keywords
  • Interlinking που θα οδηγούν από τη μία εσωτερική σελίδα της ιστοσελίδας σε μια άλλη (sitemap)
  • Βελτιστοποίηση εικόνων alt text, title, description κλπ
  • Εισαγωγή structured data

SEO Expert Greece τεχνικό SEO

Το τεχνικό SEO περιλαμβάνει αρκετή δουλειά, για να έχει ο χρήστης μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης. Ώστε να μπορούν οι μηχανές αναζήτησης να κάνουν crawl και index, δηλαδή να ευρετηριάσουν τις σελίδες του ιστοτόπου.

Μια σειρά από ενέργειες καθοριστικές είναι οι παρακάτω:

  • Βελτίωση της ταχύτητας
  • Αφαίρεση των broken links
  • Noindex σε περιεχόμενο χαμηλής αξίας
  • Canonical tags για αποφυγή του διπλότυπου περιεχομένου

Ο τεχνικός έλεγχος θα πρέπει να ελέγχετε με το εργαλείο SEO audit. Είναι μια εργασία που πρέπει να κάνει ο SEO expert. Ώστε να συγκεντρώνει τις διορθώσεις που πρέπει να γίνουν και να αποκαθίστανται.

Link Building

Τι είναι όμως το Link Bulding; Είναι η δημιουργία backlinks σε άλλες ιστοσελίδες με υψηλό DA. Στόχος είναι να αποκτήσει ο ιστότοπος  σας υψηλό DA. Διότι είναι αδιάφορο τι πιστεύω εγώ η κάποιος άλλος για την ιστοσελίδα σας. Σημασία έχει τι πιστεύει για εσάς η Google! 

Είναι αδιανόητο στην σκέψη μου ένας SEO expert να μην γνωρίζει πως θα δημιουργήσει (φυτέψει) backlinks.

Για να έχετε μια εικόνα για το πως γίνετε το link building διαβάστε αυτόν τον οδηγό για link building.

Content marketing

To link building είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το content marketing, γιατί στο SEO το Content is the King. Το 2021, είναι πρακτικά αδύνατο να πετύχει κανείς υψηλές κατατάξεις χωρίς καταπληκτικό περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο μπορεί να πάρει διάφορες μορφές. Όπως άρθρο, παρουσίαση, ή infographic. Ιδανικά πρέπει να δημοσιεύεται στο ίδιο τον ιστότοπο καθώς και σε άλλα sites, ώστε να κερδίζετε backlinks.

Η σκοπιμότητα πίσω από το content marketing. Eίναι η σωστότερη, εγκυρότερη ενημέρωση των χρηστών σχετικά με μια υπηρεσία ή ένα προϊόν. Έτσι τους δίνετε εξειδικευμένη γνώση, λύσεις σε ένα πρόβλημα, προτάσεις, ενώ κερδίζετε κλικ.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα καλύτερο Click-Through-Rate (CTR) που σημαίνει καλύτερη θέση στα SERPs της Google. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου δηλαδή.

Backlinks

Κατά βάση αυτό είναι ένα είδος έμμεσου SEO Digital Marketing. Συμπεριλαμβάνει πολλούς τομείς όπως τα social media μέσω διάχυσης και πολλά άλλα. Ωστόσο είναι πλέον ο μόνος δωρεάν και αποτελεσματικός τρόπος να δημιουργήσεις backlinks. Θα σας πρότεινα εναλλακτικά την χρήση Advertorial που είναι ο αντίποδας και σαφώς έχει κόστος.

Εκεί τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα μέσω Analytics ενώ καθορίζετε από το σε ποια ιστοσελίδα θα δημοσιευθεί το άρθρο. Το μετράμε με τα κλικ που θα λάβουμε στην ιστοσελίδα μας και έτσι το αξιολογούμε. Ως αποτέλεσμα όμως σίγουρα βελτιώνουμε την κατάταξη.

Ανάλυση ανταγωνισμού

Η ανάλυση του ανταγωνισμού είναι σημαντικό βήμα σε κάθε στρατηγική των SEO Marketing Experts Greece. 

  • Τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας, για να κερδίσουν backlinks;
  • Για ποια keywords έχουν βελτιστοποιήσει τις σελίδες τους και τι είδους περιεχόμενο προωθούν;
  • Πώς προσεγγίζουν τους πελάτες μέσω των meta descriptions για αύξηση του CTR και ποιες σελίδες έχουν το περισσότερο traffic;

Η κατανόηση του τι κάνουν όσοι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων της Google. Θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε και εμείς τι χεριάζετε να κάνουμε ώστε να βελτιώσουμε την θέση μας.

Έλεγχος ανταγωνισμού

Επιπλέον οι seo marketing experts εξετάζουν σε ποια keywords έχουν επενδύσει οι ανταγωνιστές μας. Αυτό γίνεται προκειμένου να εφαρμόσουμε στρατηγικές που θα μας οδηγήσουν και εμάς ψηλά. To SEO είναι τεχνική, έρευνα και σκάκι. Για αυτό χρειάζεται να παρέχονται εξειδικευμένες expert seo services από τους ειδικούς του είδους.

Είναι παιχνίδι για ικανούς και για δυνατούς παίκτες με γνώση και αγάπη για την τελειότητα! Τα εργαλεία επίσης παίζουν καθοριστικό ρόλο και είναι απαραίτητα για κάθε SEO Expert που σέβεται τον πελάτη του.

Οι SEO Expert Greece δεν σταματούν να διαβάζουν ποτέ!

Το να διαβάζετε για το SEO είναι κάτι που δεν τελειώνει ποτέ. Οι SEO Expert Greece δεν σταματούν να διαβάζουν ποτέ! Μπορείτε να διαβάσετε και τις 8 πρακτικές SEO για το 2021.

Ανάλυση αποτελεσμάτων και Tests

Η ανάγκη για επαναλαμβανόμενα Test σε συνδυασμό με την ανάλυση των αποτελεσμάτων. Είναι αυτό που θα καθορίσει τι λειτουργεί και τι όχι. Άλλωστε είναι και ο μόνος τρόπος για το διαπιστώσετε.

Έτσι θα ξέρετε που να επενδύσετε, τι αποτελέσματα θα λάβετε και πως θα φτάσετε στην κορυφή!

Ποιες κινήσεις κάνουν οι SEO Marketing Experts;

Θεωρητικά, τεστ κάνουμε πάντα, ωστόσο οι πιο συνηθισμένες ενέργειες που που ελέγχουν οι SEO Marketing Experts είναι οι ακόλουθες:

  • Titles και meta descriptions για αύξηση του CTR
  • Μέγεθος, τύπος και κυρίως πληρότητα/ποιότητα περιεχομένου (π.χ. άρθρα με λίστες ή άρθρα how-to)
  • Internal linking
  • Backlinks από συγκεκριμένα sites

Πάντως, η ανάλυση των αποτελεσμάτων για όλες τις ενέργειες των SEO Marketing Experts. Πρέπει να ξεκινάει από το Google Search Console και το Google Analytics.

Αυτά είναι τα σοβαρότερα και εγκυρότερα εργαλεία με πολλές παραμέτρους, που μπορούν να σας δώσουν ιδιαίτερα χρήσιμες πληροφορίες.

Αυτός που παρέχει SEO Expert Greece Services πρέπει να παραμένει ενημερωμένος

Tο SEO αλλάζει συνεχώς και είναι μια βιομηχανία με τεράστια δυναμική. Η λογική σε κάθε περίπτωση δεν αλλάζει. Όμως είναι απαραίτητο να ενημερώνεστε συνεχώς για τις εξελίξεις, κάτι που προϋποθέτει πολύ διάβασμα. Μπορείτε επίσης να μιλήσετε για τις expert seo services με ένα agency.

Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετοί έμπειροι και εξειδικευμένοι expert για seo services.

Εναλλακτικά και το συνηθέστερο είναι να αναζητήσετε τις Expert SEO Greece Services προκειμένου να είστε ασφαλείς πως όλα γίνονται σωστά.

Για τα updates στον αλγόριθμο της Google, μπορείτε να ενημερώνεστε από το Search Engine Watch και το Search Engine Roundtable και το Search Engine Land.

Και όπως σε όλα τα γνωστικά πεδία, έτσι και στις SEO services, σε κάθε χρονική περίοδο υπάρχουν ορισμένες τάσεις. Τάσεις που δείχνουν όσα πρόκειται να μας απασχολήσουν τα επόμενα χρόνια.

Διαβάστε επίσης το άρθρο μου: Πλήρης οδηγός copywriting για SEO

SEO Expert Greece

Τips από SEO Marketing Experts Greece

  • Πάντα λέξεις κλειδιά στον τίτλο και στους υπότιτλους.
  • Tags στις εικόνες. Φροντίστε οι εικόνες που συνοδεύουν το περιεχόμενό σας να έχουν τα tags σας στο όνομα του αρχείου.
  • Σωστή τοποθέτηση των λέξεων κλειδιά– αρκετές στις πρώτες / τελευταίες 25 λέξεις και αραιά μέσα στο κείμενο.
  • Καλά δομημένο κείμενο (SEO structure), γιατί σκανάρεται εύκολα και κατατάσσεται υψηλότερα.
  • Μη χρησιμοποιείτε εμπορικές λέξεις κλειδιά, που χρησιμοποιούν πολλοί. Ενδεικτικά η λέξη “οικία” θα ήταν καλύτερη από την λέξη “σπίτι”.
  • Παραπομπές στα Social media, γιατί όσο διαδίδεται ένα κείμενο γίνεται πιο δημοφιλές στις μηχανές αναζήτησης.

Είμαι ο Georgios Kontos SEO Expert Greece & Digital Marketing Professional και μπορώ να σας βοηθήσω να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με επιτυχία! Παρέχω εξατομικευμένες υπηρεσίες Experts SEO Services ή Expert SEO services προκειμένου να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

Για την καλύτερη προβολή της επιχείρησης σας, καθώς και για Συμβουλευτική βελτιστοποίησης SEO μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μου εδώ. Εναλλακτικά για expert seo services μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω της φόρμας χαρτογράφησης των αναγκών σας.

Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;

Υποβολή αξιολόγησης

2 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment