Internet marketing για ανάπτυξη επιχειρήσεων
Internet marketing προκειμένου να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με την κοινωνική δικτύωση. Στόχος να αυξήσετε τα κέρδη της επιχείρησής σας. Η προώθηση της επιχείρησης σας στα κοινωνικά δίκτυα είναι η δημοφιλέστερη επιλογή των περισσοτέρων επιχειρήσεων. Επιπλέον το internet marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εκτός από δημοφιλές και Δωρεάν οργανικά. Εκεί λόγο του ότι απευθύνεστε στην μεγαλύτερη δεξαμενή δυνητικών πελατών, Μπορείτε να προωθήσετε το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας όχι μόνο τοπικά αλλά παγκοσμίως. Ακολουθούν ορισμένα σημεία που σας βοηθούν να βελτιώσετε την ανάπτυξη της μάρκας σας. Αυτό το άρθρο θα σας δώσει αρκετή ιδέα για τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.
Σήμερα, το internet marketing έχει μετατραπεί σε τάση και έχει φέρει επανάσταση στις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Αυτό το είδος μάρκετινγκ βοηθά τις εταιρείες στην ενίσχυση των εμπορικών σημάτων των επιχειρήσεών τους μέσω της διαδικτυακής παρουσίας. Περιλαμβάνει μια σειρά από στρατηγικές όπως το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα blogs , τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) και πολλά άλλα . Σήμερα οι περισσότερες μεγάλες μάρκες έχουν μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία αντί της παραδοσιακής στρατηγικής, επειδή εξασφαλίζει υψηλή προσβασιμότητα και αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
Σε κάθε περίπτωση και εφόσον σας δυσκολεύει η διαδικασία θα σας πρότεινα να συμβουλευτείτε έναν ειδικό για να σας βοηθήσει και μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μου: ο καθοριστικός ρόλος του Συμβούλου Digital Marketing.
Επιτακτική ανταλλαγή μηνυμάτων
Στο internet marketing, τα μηνύματα είναι ένα ζωτικό εργαλείο για την επικοινωνία με τους αγοραστές και τη λήψη πολύτιμων απόψεών τους για το προϊόν. Όταν επικοινωνείτε με τους πελάτες σας, αφιερώστε λίγο χρόνο για να γράψετε ένα ουσιαστικό, ενημερωτικό και συναρπαστικό μήνυμα, ώστε το κοινό να καταλάβει εύκολα το προϊόν σας και να δείξει ενδιαφέρον για την αγορά του προϊόντος σας. Μετατρέψτε το μήνυμά σας σε μια ιστορία μέσω βίντεο, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό βίντεο για να επικοινωνήσετε με το κοινό-στόχο σας.
Δικτύωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η προώθηση της μάρκας σε κανάλια κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλει στη δημιουργία διαδικτυακής επισκεψιμότητας και στην αύξηση της ευαισθητοποίησης των πελατών. Μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το LinkedIn, το Pinterest , το Instagram κ.λπ. Δημιουργήστε το δικό σας λογαριασμό χρησιμοποιώντας το όνομα της επιχείρησής σας και ανεβάστε δελεαστικές εικόνες του προϊόντος ή των υπηρεσιών σας, αυτό θα προσελκύσει περισσότερους οπαδούς που αναζητούν τα ίδια προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε. Προσθέστε φωτογραφίες που αφηγούνται σύντομες ιστορίες για το πώς οι άνθρωποι χρησιμοποίησαν το προϊόν ή την υπηρεσία τους σε πραγματικές καταστάσεις.
Προσθέστε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία από τρίτους οργανισμούς σχετικά με το πώς οι πελάτες έχουν επωφεληθεί από τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, γεγονός που δημιουργεί εμπιστοσύνη μεταξύ των αγοραστών.
Internet marketing και κίνητρα για δράση
Το “Call to Action” δηλαδή το κουμπί εντολών παρότρυνσης για δράση είναι πολύ βασικό για το internet marketing. Έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ενθαρρύνει εύκολα τους πελάτες στη διαδικασία αγοράς. Το κουμπί C.T.A θα πρέπει να σχεδιαστεί με σαφήνεια, έτσι ώστε το κοινό να μπορεί εύκολα να καταλάβει τι πρέπει να κάνει στο επόμενο βήμα και να του δώσει κίνητρο να αγοράσει το προϊόν σας.
Το πιο σημαντικό μυστικό για την επιτυχία στις διαδικτυακές πωλήσεις είναι με κοινωνική δικτύωση.
Ακολουθούν οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να αφιερώνετε χρόνο στην κοινωνική δικτύωση:
- Το 80% των χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα (Πηγή: Facebook)
- Υπάρχουν 1.000 εκατομμύρια άνθρωποι με ενεργούς λογαριασμούς στο Instagram (Πηγή: Instagram Blog)
- Ένα δισεκατομμύριο πελάτες αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω κινητών συσκευών (Πηγή: Facebook)
Κατά τη διάρκεια των γιορτών πολλοί άνθρωποι θέλουν να κάνουν δώρα και μάλιστα προωθώντας το προϊόν σας.
Για να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα, είναι καλύτερο να προωθήσετε το προϊόν σας στις διακοπές με τη μορφή δώρων ή εκπτώσεων. Πρώτον, πρέπει να σχεδιάσετε πώς να εφαρμόσετε αυτήν την ιδέα. Στη συνέχεια, προωθήστε τα προϊόντα σας στο Facebook, το Twitter, το YouTube κ.λπ. όπου οι θαυμαστές σας είναι πολλοί. Το internet marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας βοηθάει σε αυτή την κατεύθυνση.
Να είστε δημιουργικοί και να μην αντιγράφετε
Είναι πολύ δύσκολο για τις επιχειρήσεις να παραμείνουν στην κορυφή της αγοράς για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για αυτό, πρέπει να βελτιώνεται συνεχώς τις επιχειρηματικές σας ιδέες. Παρατηρείστε στους πελάτες σας τι χρειάζονται, τι αγαπούν να χρησιμοποιούν και επίσης να ελέγχετε τα σχόλιά τους μετά τη χρήση του προϊόντος σας. Θα πρέπει ακόμη και να παρατηρήσετε τις στρατηγικές για το ψηφιακό μάρκετινγκ του ανταγωνιστή σας. Προσοχή όμως μην αντιγράψετε τις ιδέες τους. Μια νέα ιδέα είναι πάντα σε θέση να προσελκύσει επισκέπτες. Γίνετε μέρος της ζωής των πελατών σας, άλλωστε αυτό είναι το internet marketing.
Η κοινωνική δικτύωση είναι ένας τρόπος για να ανεβάσετε την επιχείρησή σας στην κορυφή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες για το σκοπό αυτό, αλλά αν τις διαχειριστείτε σωστά και συμπεριφερθείτε σαν ενθουσιώδης θαυμαστής στο Facebook και το Instagram, τότε θα δώσετε θετικές δονήσεις για το προϊόν/την υπηρεσία σας. Όταν οι άνθρωποι μοιράζονται τα προσωπικά τους θέματα σε αυτά τα δίκτυα, αρχίστε να μοιράζεστε τέτοια πράγματα και μαζί τους, τα οποία τους κάνουν να αισθάνονται ότι γνωρίζουν για εσάς περισσότερα από τους φίλους τους. Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ εσάς και των νέων οπαδών σας. Αν σας εμπιστεύονται, τότε θα προτιμούν να αγοράζουν από εσάς παρά από άλλους.
Internet marketing και ανάλυση τάσεων αγοράς
Για να κατέχετε την κορυφαία θέση στην αγορά, είναι απαραίτητο να αναλύσετε την κατάσταση της αγοράς και να εντοπίσετε ανταγωνιστές που σας δίνουν έντονο ανταγωνισμό. Πρώτον, πρέπει να κατανοήσετε τις ανάγκες του πελάτη σας και ποιος τύπος προϊόντος είναι δημοφιλής στην αγορά. Στη συνέχεια, ερευνήστε τις αδυναμίες, τα δυνατά σημεία του ανταγωνιστή και απαριθμήστε τα βασικά ευρήματα. Δεξιότητες και εμπειρογνωμοσύνη. Μπορείτε να μοιραστείτε το δικό σας ταξίδι ανάπτυξης με τους πελάτες σας και να τους βοηθήσετε να γίνουν μέρος αυτού του ταξιδιού ανάπτυξης και επιτυχίας. Αυτό θα αυξήσει την εμπιστοσύνη τους προς εσάς και σίγουρα θα αγοράσουν από εσάς.
Για παράδειγμα: Εάν το προϊόν σας περιέχει 5% περισσότερη βιταμίνη C, τότε αναφέρετε το ίδιο στη σελίδα του προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μαζί με κάποιες κριτικές πελατών που αναφέρουν: “Αγόρασα αυτό το προϊόν για το παιδί μου, καθώς του παρέχει επιπλέον 5% βιταμίνη C”.
Στρατηγική διαμοιρασμού της ανάπτυξης
Στο internet marketing μπορείτε να μοιράζεστε τακτικές ενημερώσεις σχετικά με την ανάπτυξη της εταιρεία σας. Αυτή την πληροφορία θα πρέπει να την διοχετεύεται στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι δίνεται υλικό στους χρήστες και χρήσιμε πληροφορίες για την επιχείρηση σας. Πληροφορίες οι οποίες είναι χρήσιμες για τη δέσμευση νέων χρηστών με το εμπορικό σήμα ή την υπηρεσία που προσφέρει η εταιρεία σας.
Internet marketing και θετικά σχόλια
Είναι απαραίτητο να μοιράζεστε θετικά σχόλια. Τα θετικά σχόλια βοηθούν στην αύξηση της επισκεψιμότητας των χρηστών, η οποία τελικά οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων. Όσο πιο εύκολο είναι να διαδώσετε την επιχείρησή σας, τόσο πιο πιθανό είναι να το κάνουν οι άνθρωποι.
Μπορείτε να ζητήσετε από έναν φίλο ή ένα μέλος της οικογένειάς σας να αφήσει μια κριτική πριν αγοράσετε ένα προϊόν από το κατάστημά σας. Όσο περισσότερες κριτικές έχετε, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχετε να αποκτήσετε νέους πελάτες
Η αμερόληπτη ανταλλαγή πληροφοριών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπει τη μέγιστη δέσμευση του κοινού και την ανάπτυξη για όλα τα αντίστοιχα μέρη.
Κοινωνική κοινοποίηση
Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται εύκολα περιεχόμενο από άλλους ιστότοπους με τους φίλους και τους οπαδούς τους. Αυτό είναι σημαντικό κομμάτι για το internet marketing. Εάν βρίσκουν την ανάρτησή σας αρκετά ελκυστική ή πολύτιμη ώστε να αισθάνονται υποχρεωμένοι να την μοιραστούν, τότε αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα πολύ μεγαλύτερη έκθεση για το εμπορικό σήμα, το προϊόν ή την υπηρεσία σας, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε αυξημένη επισκεψιμότητα πελατών και ανάπτυξη για την εταιρεία σας.
Ενσωματώστε τη στρατηγική αναζήτησης, κοινωνικής δικτύωσης και περιεχομένου, προκειμένου να δημιουργήσετε ένα ισχυρό σχέδιο μάρκετινγκ. Να είστε ενεργοί στο Facebook, στο twitter και σε άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μου: 7 τακτικές digital marketing για την κορυφή!
Εξυπηρέτηση πελατών
Απαντήστε εγκαίρως και με αυθεντικότητα, καθώς οι πελάτες αντιλαμβάνονται πότε τους κοροϊδεύουν. Η παραγωγή περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητο για το internet marketing. Παράλληλα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργήσετε μεγαλύτερη προβολή για την επωνυμία σας.
Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για χρήστες κινητών τηλεφώνων. Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν αναζήτηση από τα τηλέφωνά τους αυτές τις μέρες, οπότε βεβαιωθείτε ότι μπορούν να βρουν αυτό που θέλουν στον ταχύτερο δυνατό χρόνο.
Οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρωθούν στην οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης με τους πελάτες τους αντί να διαφημίζονται απλώς προς αυτούς. Οι πελάτες που αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και τους σέβονται θα είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά από εσάς στο μέλλον.
Internet marketing και προώθηση της επιχείρησής σας
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είστε ενεργός τουλάχιστον 5 ημέρες την εβδομάδα, όχι μόνο μία ή δύο φορές την εβδομάδα, αλλά συχνότερα! Μπορείτε επίσης να προωθήσετε την επιχείρησή σας μέσω πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Google my Business κ.λπ. Φροντίστε επίσης να χρησιμοποιείτε #hashtags σχετικά με τον κλάδο σας, ώστε να σας βρίσκουν οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για αυτόν.
Δικτυωθείτε – κοινωνική δικτύωση
Γίνετε μέλος στα μεγαλύτερα δίκτυα, όπως το LinkedIn, ή ακόμη και ενωθείτε με άλλες μικρές επιχειρήσεις που μοιράζονται παρόμοιες εμπειρίες χρηστών. Στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι πολύ σημαντικό να σας βρίσκουν οι πελάτες σας παντού στο διαδίκτυο.
Η Google διαθέτει πλέον περισσότερες από 200 διαφορετικές μηχανές αναζήτησης και το 70 τοις εκατό αυτών των αναζητήσεων γίνεται από το κινητό. Ως εκ τούτου, αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας θα ακουστεί, είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε ένα ιστολόγιο το συντομότερο δυνατό.
Internet marketing και βίντεο στο YouTube
Η προώθηση ενός βίντεο στο YouTube μπορεί να αυξήσει την κατάταξη του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης. Η κοινωνική δικτύωση αφορά και το YouTube που είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως. Τα βίντεο για ψηφιακό μάρκετινγκ προσελκύουν περισσότερους χρήστες διότι είναι πιο αναλυτικά ειδικά όσον αφορά οδηγίες χρήσης κλπ. Παράλληλα μπορείτε να ενσωματώνεται τα βίντεο σας και στον ιστότοπο σας. Έτσι θα δίνετε στους χρήστες μια πλήρη εικόνα για την χρήση του προϊόντος σας ή των υπηρεσιών σας.
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ακούγεστε εκεί όπου περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες σχετικά με αυτό που προσφέρετε. Τα ιστολόγια και τα βίντεο είναι πάντα πιο αποτελεσματικά.
Διαβάστε επίσης: Να προσλάβω σύμβουλο digital marketing;
Ιστοσελίδα και internet marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ)
Το Διαδίκτυο έχει μετατραπεί σε στρατηγική για την εργασία και τις επιχειρήσεις. Η κοινωνική δικτύωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνεται εύκολα και Δωρεάν! Για αυτό είναι σημαντικό να μάθουμε πώς να εκμεταλλευόμαστε τη δύναμή του. Η δημοσίευση/αναδημοσίευση αναρτήσεων άλλων ανθρώπων μπορεί να αποτελέσει πλεονέκτημα για εσάς. Δώστε κίνητρο στους αναγνώστες σας να γράφουν κείμενα για εσάς με τις εμπειρίες τους.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν ιστότοπο που ανταποκρίνεται και προσθέστε παρακολούθηση analytics. Στο internet marketing πρέπει να παρακολουθούμε από ποιο κανάλι σας επισκέπτονται οι δυνητικοί σας πελάτες. Δημιουργήστε αναλυτικά άρθρα και φροντίστε να είστε συνοπτικοί σε αυτό που λέτε. Χρειάζεστε λιγότερο από 20 λεπτά κατά μέσο όρο για να δημιουργήσετε μια ανάρτηση.
Μόλις δημιουργηθεί η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να κάνετε δύο πράγματα:
- να δημιουργήσετε πρωτότυπο περιεχόμενο
- να επιμεληθείτε το περιεχόμενο
Δημιουργήστε εξαιρετικό μοναδικό περιεχόμενο διαβάστε το άρθρο μου Πλήρης οδηγός copywriting για SEO. Δώστε συμβουλές και συμβουλές για θέματα που αφορούν τους πελάτες που έχουν προβλήματα στη ζωή τους. Είναι επίσης σημαντικό στην κοινωνική δικτύωση να χρησιμοποιείτε #hashtags, λέξεις-κλειδιά και ερωτήσεις που προσελκύουν περισσότερους ανθρώπους. Ενθαρρύνετε την κοινοποίηση των άρθρων σας.
Είμαι ο Georgios Kontos SEO Expert Greece & Digital Marketing Professional. Μπορώ να σας βοηθήσω να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με επιτυχία! Παρέχω εξατομικευμένες υπηρεσίες Social Media Marketing & Expert SEO Services. Διαβάστε επίσης Εταιρεία SEO πως να επιλέξω τον σωστό συνεργάτη!
Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω της φόρμας χαρτογράφησης των αναγκών σας.
Ο Γεώργιος είναι απλά καταπληκτικός. Μας έδωσε να καταλάβουμε όλες τις πτυχές του SEO.
Ευχαριστούμε πολύ!