Digital Marketing NewsGoogle My Business οδηγός ή GMB για το 2021.
5
(5)

Google My Business οδηγός για το 2021

Το Google My Business ή για συντομογραφία το GMB είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μας δίνει η Google για να μας βρίσκουν οι πελάτες μας. Χρησιμοποιείται από το σύνολο των επιχειρήσεων αφενός για την βελτίωση της διαδικτυακής τους παρουσίας. Αφετέρου καταχωρείτε η επιχείρηση σας και χαρτογραφείτε από διάφορα προγράμματα ανίχνευσης ιστού. Κατά συνέπεια, η δημοσίευση στο Google My Business  ή GMB είναι θεμελιώδους σημασίας για την εμφάνιση τοπικών επιχειρήσεων στους οδηγούς της Google και στις σελίδες αποτελεσμάτων ευρετηρίου ιστού.

Επίσης, το Google My Business έχει μερικά επιπλέον χαρακτηριστικά που μπορούν να βελτιώσουν την προβολή μιας επιχείρησης στο GMB. Ενδεικτικά οι καταχωρήσεις των επιχειρήσεων βοηθούν τους χρήστες να σας βρουν όταν κάνουν αναζητήσεις σε τοπικό επίπεδο. Αυτό βελτιώνει την θέση σας και στα οργανικά αποτελέσματα της αναζήτησης της Google. Επομένως, σε κάθε περίπτωση που χρειαστεί να εκμεταλλευτείτε αυτό το εξελιγμένο δωρεάν εργαλείο, θα πρέπει να ακολουθήστε αυτά τα επτά βήματα για να βελτιώσετε τη καταχώρηση σας στο GMB το 2021. Μπορείτε επίσης να διαβάσετε 8 πρακτικές SEO για το 2021.

Συμπληρώστε τα δεδομένα του προφίλ της επιχείρησής σας

Η δημιουργία ενός επιχειρηματικού προφίλ με εξαντλητικά, ακριβή και ανανεωμένα δεδομένα θα είναι το αρχικό σας βήμα. Στόχος η προώθηση της επιχείρησης σας μέσω της σελίδας προφίλ στο Google My Business ή GMB. Στη συνέχεια, πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα, για να ολοκληρώσετε όλα τα θεμελιώδη πεδία και να ολοκληρώσετε το προφίλ σας στο Google My Business:

  • Επωνυμία Επιχείρησης
  • Αριθμός τηλεφώνου κατά προτίμηση τοπικός και mobile.
  • Διεύθυνση της επιχείρησης.
  • Ιστοσελίδα αν υπάρχει και email.
  • Βιομηχανία που ανήκει η επιχείρηση.
  • Λογότυπο της επιχείρησης.
  • Ώρες λειτουργίας της επιχείρησης
  • Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την επιχείρηση.
  • Φωτογραφίες από προϊόντα, άρθρα κλπ.

Μπορεί να υπάρχουν κάποια επιπλέον πεδία που βασίζονται στη βιομηχανία σας

Όταν τελειώσετε με όλα τα ανωτέρω δεδομένα που ζητά η Google. Τότε θα είναι πολύ πιο απλό για τους δυνητικούς πελάτες να ανακαλύψουν και να επικοινωνήσουν με την επιχείρηση σας.

Πρέπει να δημοσιεύστε πλήρη στοιχεία για να σας ευρετηριάσει η Google. Έτσι θα σας εμφανίζει η Google στο Search με πλήρη στοιχεία δεξιά από το search. Εκεί θα περιλαμβάνει το σύνολο των πληροφοριών που καταχωρήσατε στο business google. Επιπλέον, σε περίπτωση που κάνετε μια νέα δημοσίευσή , θα έχετε μεγαλύτερη ευκαιρία να γίνει αντιληπτή από την Google και να σας κατατάξει στην σελίδα αποτελεσμάτων με εικόνες. Θα μπορούσατε να βελτιώσετε την απόδοση σας και με διαφήμιση, διαβάστε και το Google Ads τι είναι & πως χρησιμοποιείται.

Δημοσίευση σχετικής ουσίας στο τμήμα των αναρτήσεων Google My Business σας

Το Google Posts Area, είναι ένα από τα κυριότερα σημεία του Google My Business Profile. Σας επιτρέπει να προσελκύσετε απευθείας τους πελάτες σας, στις σελίδες αποτελεσμάτων του προγράμματος ανίχνευσης Ιστού (SERP’s) και στον Οδηγό Google.

Μέσω αυτού του τμήματος, μπορείτε να παρουσιάσετε οτιδήποτε σχετίζεται με την επιχείρησή σας, για παράδειγμα, τα άρθρα σας, τα δελτία τύπου σας, διάφορες δημόσιες καταχωρήσει, προιόντα που θέλετε να προωθήσετε ή υπηρεσίες κλπ.

Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών, αξιολογεί τις επιχειρήσεις στο διαδίκτυο ανάλογα με τις κριτικές. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε μόνο σημαντικά, υψηλής ποιότητας content στον λογαριασμό σας GMB για να λάβετε υψηλή βαθμολόγηση. Το ζήτημα της βαθμολόγησης της επιχείρησης μέσω των κριτικών των χρηστών είναι πολύ σοβαρή υπόθεση. Δώστε βάση σε αυτό.

Δημοσίευση φωτογραφιών υψηλής ποιότητας.

Αναμφίβολα, το μέγεθος και η ποιότητα της εικόνας είναι σημαντική και καθορίζει πόσοι θα την δουν. Η Google για τις επιχειρήσεις που δημοσιεύουν υψηλής ποιότητα εικόνες δίνει 42% περισσότερες προβολές. Αυτό σημαίνει περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εξαιρετικές φωτογραφίες για τους πιθανούς πελάτες έτσι θα μπούν με μια ματιά να προτιμήσουν την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε φωτογραφίες του λογότυπου της επιχείρησής σας, της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών, της επιχείρησης ή του γραφείου σας και οτιδήποτε θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο στον χρήστη. Έμμεσα θα υποδυκνείετε και την άψογη εξυπηρέτηση που παρέχει η επιχείρηση σας. 

Χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν οι εικόνες σας στο Business Google.

Ο λογαριασμός σας θα πρέπει να είναι προσεγμένος με καθορισμένες λεπτομέρειες τις οποίες θα καταχωρήσετε ακόμα και στην μεταφόρτωση. Στόχος να είστε βέβαιοι ότι στην αναζήτηση της του Google My Business θα φαίνονται σχεδόν ιδανικές. Τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να ακολουθήσετε για μέγιστη απόδοση είναι τα παρακάτω:

Οι φωτογραφίες στο my business google θα πρέπει να είναι σε αρχείο .JPG ή .PNG.

Το μέγεθος των εικόνων στο my business google θα πρέπει να έχουν μέγεθος από 10 KB έως 5 MB.

Το βασικό μέγεθος σε διάσταση κάθε φωτογραφίας στο my business google πρέπει να έχει ύψος 720 px και πλάτος 720 px.

Οι εικόνες πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και να προκαλούν τον χρήστη να τις προσέξει.

Στο business google χρησιμοποιούμε τοπικό κωδικό κλήσης.

Θα πρέπει να έχετε ένα τηλεφωνικό επαγγελματικό αριθμό με τοπικό κωδικό κλήσης. Καταρχάς είναι σημαντικό για τους χρήστες ώστε να παραπέμπει στο ότι η επιχείρηση σας είναι κοντά τους. Δηλαδή όταν ένας χρήστης κάνει χρήση του business google, βλέπει τον αριθμό τηλεφώνου σας. Αν ο χρήστης αυτός είναι στην Αθήνα και βλέπει ότι ο αριθμός τηλεφώνου σας στο business google έχει την μορφή 2634000000 καταλαβαίνει πως δεν είναι η επιχείρηση σας στην Αθήνα. Άρα θα προτιμήσει κάποια άλλη επιχείρηση που είναι κοντά του. Επιπλέον η Google θα χαρτογραφήσει από αυτό, την πραγματική σας διεύθυνση και θα την δείχνει στους χρήστες που σας αναζητούν μέσω του business google. 

Επιπλέον, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός τηλεφώνου που χρησιμοποιήσατε για την ανάρτηση Google My Business ή GMB βρίσκεται στην σελίδα σας στο Google My Business ή σε οποιεσδήποτε σελίδες παρουσίασης που συνδέονται με την ανάρτησή σας στο business google.

Google My Business οδηγός για το 2021-Facebook Post

Δημιουργήστε ένα τμήμα ερωτήσεων και απαντήσεων στο Google My Business

Το τμήμα Ερωτήσεων και Απαντήσεων του my business google είναι ένα από τα απίστευτα κυριότερα σημεία για την αναζήτηση στην Google. Σε αυτό το τμήμα, οι δυνητικοί πελάτες ενδέχεται να θέσουν ένα κρίσιμο ερώτημα σχετικά με την επιχείρησή σας και μπορείτε να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις.

Αυτό το στοιχείο σάς επιτρέπει να έχετε άμεση επαφή με τους πελάτες σας, ώστε να μπορείτε να απαντάτε αμέσως σε αυτούς μέσω του my business google. Παρ’ όλα αυτά, με την πιθανότητα ότι έχετε παραμελήσει την προβολή αυτού του τμήματος και δεν αντιδράτε άμεσα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να προκληθεί παρανόηση από τους χρήστες σχετικά με το αν λειτουργεί η επιχείρηση σας. Ειδικά αυτή την περίοδο του κορονοιού είναι βέβαιο πως ο πελάτης σας θα στραφεί σε κάποια άλλη επιχείρηση. Το αποτέλεσμα θα είναι χαμένοι πελάτες, χαμένα έσοδα, κακή εικόνα για την επιχείρηση σας.

Είμαι ο Georgios Kontos Digital Marketing Professional & SEO Expert και μπορώ να σας βοηθήσω να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με επιτυχία!

Για την καλύτερη προβολή της επιχείρησης σας, καθώς και για Συμβουλευτική Digital Marketing μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μου εδώ. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω της φόρμας χαρτογράφησης των αναγκών σας.

Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;

Υποβολή αξιολόγησης

8 Σχόλια

  1. Γεια σας! Θέλω να πω ότι αυτή η ανάρτηση είναι καταπληκτική, περιλαμβάνει σχεδόν όλα ζωτικής σημασίας πληροφορίες. Δεν είχα τόσο χρόνια δημιουργήσει Google my Business! Το άρθρο σας ήταν το κλικ για να το δημιουργήσω! Σας ευχαριστώ πολύ!

  2. Pretty section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I’ll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.

  3. Πολύ χρήσιμες συμβουλές σε αυτό το άρθρο!
    Εγώ με μικρές αλλαγές κατάφερα να αποκτήσω επισκεψιμότητα που δεν είχα!
    Ευχαριστώ πολύ για την κοινοποίηση του άρθρου σας!

  4. Από τότε που το χρησιμοποίησα είδα ότι με έβρισκαν πιο εύκολα οι πελάτες μου.
    Είχα περισσότερες επισκέψεις στο κατάστημα μου και τηλέφωνα!

  5. Τελικά είναι πολύ σημαντικό να έχεις Google my Business.

  6. Ήταν απόλυτα κατατοπιστικό το άρθρο σας και με βοήθησε πολύ. Σας ευχαριστώ!

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment