Digital Marketing NewsGoogle Ads τι είναι & πως χρησιμοποιείται. Παλαιότερα ήταν γνωστό ως AdWords. Μάθε πως το GoogleAds θα σου φέρει επισκέπτες, έσοδα & πελάτες.
5
(1)

Google Ads τι είναι & πως χρησιμοποιείται

Το Google Ads (παλαιότερα γνωστό ως Google AdWords), μπορεί να κάνει μια εταιρεία πιο επιτυχημένη εάν η καμπάνια υλοποιηθεί σωστά. Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και το GoogleAds είναι μία από τις πλατφόρμες που οδηγεί αυτόν τον μετασχηματισμό. Πράγματι, το Google Ads ή ή Google AdWords είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους πληρωμένης διαδικτυακής διαφήμισης.

Το Google Ads επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν οποιονδήποτε χρησιμοποιεί τον browser της Google για αναζήτηση πληροφοριών. Όμως δεν περιορίζεται μόνο στην αναζήτηση πληροφοριών αλλά και προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο.

Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το Google Ads έχει τη δυνατότητα να σας στείλει μεγάλο αριθμό επισκεπτών που θέλουν ακριβώς το προιόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε.

Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό Google Ads για την επιχείρησή σας ή δεν χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας στο Google Ads στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, θα πρέπει να εξετάσετε σοβαρά το ενδεχόμενο να επωφεληθείτε πλήρως από αυτήν την πλατφόρμα.

Τι είναι το Google Ads;

Πολλοί ρωτούν τι είναι το Google Ads ή Google AdWords, επίσης μια δημοφιλής ερώτηση που κάνουν οι χρήστες τι ειναι το Google Ads; Σχεδόν κάθε φορά που βλέπετε μια διαφήμιση για τη σελίδα προορισμού μιας εταιρείας να κατατάσσεται ως το πρώτο (ή δεύτερο ή τρίτο) αποτέλεσμα αναζήτησης σε μια αναζήτηση Google, δεν είναι μόνο το αποτέλεσμα ενός καλού SEO, η εταιρεία πιθανότατα έχει μια καμπάνια Google Ads σε εξέλιξη.

Μέσω του Google Ads (παλαιότερα γνωστό ως Google AdWords), πληρώνετε για να εμφανίζεται μια διαφήμιση Google για την επιχείρησή σας σε πελάτες που αναζητούν σχετικούς όρους στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google.

Το Google Ads είναι ένα βασικό εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ για κάθε επιχείρηση που θέλει να αποκτήσει ουσιαστικό αντίγραφο διαφήμισης μπροστά στο κοινό-στόχο της.

Μέσω του Google Ads, πληρώνετε μόνο για πραγματικά, μετρήσιμα αποτελέσματα, όπως κλικ σε ιστότοπους και επαγγελματικές κλήσεις. Αυτή η δομή είναι γνωστή ως καμπάνια πληρωμής ανά κλικ (PPC).

Μπορείτε να ορίσετε ένα μηνιαίο όριο δαπανών για την καμπάνια του Google Ads που θα ακολουθεί αυτόματα η Google και μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε το κοινό-στόχο σας παγκόσμιο ή τοπικό.

Το Google Ads (παλαιότερα γνωστό ως Google AdWords) είναι ένα μοντέλο πληρωμής ανά κλικ που τοποθετεί το περιεχόμενο σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης με βάση τις λέξεις-κλειδιά-στόχους.

Πώς λειτουργεί το Google Ads ή Google Adwords;

Τώρα που ξέρετε τι είναι Google Ads, ίσως αναρωτιέστε πώς λειτουργεί. Όταν ξεκινάτε μια διαφημιστική δαπάνη Google, πρώτα θα πείτε στην Google ποιον από αυτούς τους τρεις στόχους σκοπεύετε να επιτύχετε:

  • Αυξήστε τις κλήσεις προς την επιχείρησή σας.
  • Κατευθύνετε περισσότερους επισκέπτες στο κατάστημά σας.
  • Καθοδηγήστε τους χρήστες στον ιστότοπο ή τη σελίδα προορισμού της εταιρείας σας.

Στη συνέχεια, θα καθορίσετε εάν το αντίγραφο της διαφήμισής σας θα παραδοθεί σε παγκόσμιο ή τοπικό κοινό. Ακολούθως, θα χρησιμοποιήσετε εικόνες ή τρεις σύντομες προτάσεις για να πείτε στην Google, τι κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει.

Η Google θα χρησιμοποιήσει αυτά τα δεδομένα για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε το αντίγραφο της διαφήμισής σας. Το Google Ads προσφέρει σύνθετες στρατηγικές διαφημίσεων Ώστε να έχετε ακόμα περισσότερες δυνατότητες με τις καμπάνιες σας.

Τέλος, θα ορίσετε τον προϋπολογισμό σας, τον οποίο θα χρησιμοποιήσει η Google για να προβλέψει την επιτυχία της καμπάνιας σας στο Google Ads. Το κοινό στοχοθέτησης σας θα δει την κατάταξη της διαφήμισής σας σε υψηλή θέση. Έτσι θα εμφανίζεται ως κορυφαίο αποτέλεσμα αναζήτησης.

Καθώς περισσότεροι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στις advertisements της καμπάνιας PPC σας, η επιχείρησή σας θα πλησιάζει στην εκπλήρωση του προκαθορισμένου προϋπολογισμού της.

5 τύποι Google Ads

Tα προαναφερθέντα βήματα είναι συνεπή σε όλες τις καμπάνιες του GoogleAds. Ωστόσο, δεν υπάρχουν δύο καμπάνιες που να είναι ακριβώς όμοιες. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πέντε διαφορετικοί τύποι Google Ads:

Καμπάνια Δικτύου αναζήτησης.

Μέσω μιας καμπάνιας του Δικτύου αναζήτησης, η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται όχι μόνο στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google. Αλλά και σε εκατοντάδες άλλους συνεργάτες αναζήτησης Google, συμπεριλαμβανομένων του YouTube και των Αγορών Google.

Σε οποιονδήποτε από αυτούς τους ιστότοπους, όταν οι χρήστες αναζητούν όρους που σχετίζονται με λέξεις κλειδιά για την καμπάνια σας, θα βλέπουν τη διαφήμισή σας.

Καμπάνια του Δικτύου εμφάνισης.

Μέσω μιας καμπάνιας του Δικτύου εμφάνισης, μπορείτε να λαμβάνετε οπτικές advertisements μπροστά σε άτομα που χρησιμοποιούν προϊόντα στο Δίκτυο εμφάνισης Google. Συμπεριλαμβανομένων των Gmail και YouTube..

Εκστρατεία αγορών.

Μέσω μιας καμπάνιας Αγορών, η Google θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα προϊόντων του καταστήματος Ιστού σας. Οι λέξεις κλειδιά ενός χρήστη, καθορίζει πώς και πού εντός των Αγορών Google θα εμφανιστεί η διαφήμισή σας.

Καμπάνια βίντεο

Μέσω μιας καμπάνιας βίντεο, η εταιρεία σας θα προωθηθεί μέσω μιας διαφήμισης βίντεο που εμφανίζεται στο YouTube και σε άλλες ιδιοκτησίες του Δικτύου εμφάνισης Google.

Καμπάνια εφαρμογών

Μέσω μιας καμπάνιας εφαρμογών, η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στην Αναζήτηση Google. Επιπλέον, στο YouTube, στο Google Play, στο AdMob, στο Δίκτυο εμφάνισης Google. Στο Google Discover, στους συνεργάτες αναζήτησης της Google και σε πολλούς άλλους εκδότες που προβάλλουν advertisements εφαρμογών.

Συμβουλή: Ανεξάρτητα από τον τύπο καμπάνιας που θα επιλέξετε, πιθανότατα θα περιλαμβάνει περισσότερες από μία ομάδες διαφημίσεων. Κάθε ομάδα διαφημίσεων μπορεί να αντιπροσωπεύει ένα διαφορετικό προϊόν που θέλετε να προωθήσετε. Έτσι μπορείτε να επιλέγετε ακόμη και ίδιο κοινό και κάθε ομάδα διαφημίσεων μπορεί να έχει ένα μοναδικό σύνολο από λέξεις κλειδιά.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Google Ads και του Google AdSense;

Το Google Ads επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαφημίζονται εύκολα στα ακίνητα της Google. Αντίθετα, το Google AdSense επιτρέπει σε άτομα που διαθέτουν πλατφόρμες, όπως ιστολόγια, ιστότοπους και φόρουμ. Σκοπός να δημιουργούν έσοδα από αυτές τις ιδιότητες μέσω διαφημίσεων.

Η Google χρησιμοποιεί τη δυνατότητα Δημοπρασίας Google Ads προκειμένου να προσδιορίσει ποιες διαφημίσεις εμφανίζονται μέσω του AdSense. Οι χρήστες του Google Ads μπορεί να χρειαστεί να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις τους ώστε να έχουν καλύτερη απόδοση στη δημοπρασία Google Ads.

Επίσης αν σας ενδιαφέρει η διαφήμιση στο Facebook διαβάστε: Πως να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις Facebook Ads.

Πόσο κοστίζει το Google Ads;

Ένας σημαντικός λόγος που θα χρησιμοποιήσετε το Google Ads η AdWords είναι ότι έχετε τον πλήρη έλεγχο του κόστους. Στην ουσια είναι pay per click διαφήμιση με βάση τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν.

Εάν ορίσετε έναν προϋπολογισμό, το Google Ads δεν θα τον υπερβεί ποτέ και το πρόγραμμα θα προβλέψει τα αποτελέσματά σας με βάση τον προϋπολογισμό που έχετε ορίσει.

Επιπλέον μπορείτε να το συνδέσετε και με το Google my Business, διαβάστε: Google My Business οδηγός για το 2021.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Google Ads

Ακολουθούν ορισμένα από τα οφέλη της χρήσης του Google Ads στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

1. Αυξάνει τους πελάτες και τους πελάτες.

Το Google Ads η AdWords είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Εάν οι καμπάνιες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στείλει εξαιρετικά στοχευμένους δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπό σας, ή σε οποιοδήποτε άλλο Call to Action έχετε επιλέξει.

Αυτό συμβαίνει διότι εσείς έχετε επιλέξει τις λέξεις κλειδιά που θα πληκτρολογήσει ο χρήστης στην αναζήτηση, μιλάμε για απόλυτα στοχευμένο κοινό που σας αναζητά.

Το Google Ads σάς επιτρέπει να εστιάσετε στα άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρει η επιχείρησή σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να βελτιώνετε συνεχώς τις αναζητήσεις σας. Έτσι ώστε μόνο άτομα που θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας να αποστέλλονται στους ιστότοπούς σας μέσω αυτής της πλατφόρμας.

Εφόσον το συνδυάστε με SEO τα οργανικά αποτελέσματα θα αυξηθούν σημαντικά διαβάστε σχετικά αυτό: 8 πρακτικές SEO για το 2021.

2. Είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Όποιος χρησιμοποιεί τακτικά το GoogleAds η AdWords, θα διαπιστώσετε ότι είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ. Είναι κατάλληλο για όλα τα είδη και τα μεγέθη επιχηρήσεων μιας και πληρώνετε pay per click διαφήμιση.

Μπορείτε κυριολεκτικά να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε την κυκλοφορία στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα. Είναι επίσης συμβατό με ένα ευρύ φάσμα άλλων πλατφορμών μάρκετινγκ και συστημάτων λογισμικο

Μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε τις καμπάνιες ώστε να εστιάσετε σε συγκεκριμένους τύπους διαδικτυακών χρηστών και λέξεις κλειδιά. Παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα με βάση την τοποθεσία, τον τύπο της συσκευής που χρησιμοποιούν και τον ιστότοπο που ανήκει στην Google στον οποίο έχουν πρόσβαση (π.χ. αναζήτηση Google, Χάρτες Google, Google my Business, YouTube).

Μπορείτε επίσης να ορίσετε τον δικό σας προϋπολογισμό pay per click διαφήμιση στο GoogleAds, μάλιστα αυτό μπορεί να γίνει σε κάθε διαφορετικό, αλλά συγκεκριμένο τομέα μιας καμπάνιας.

Ενδεικτικά, θα μπορούσατε να ορίσετε ημερήσιους προϋπολογισμούς και όρια στο ποσό που είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε σε μετατροπές για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά

3. Έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης.

Σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, το Google Ads σάς κάνει να πληρώνετε μόνο για διαφημίσεις στις οποίες κάνουν κλικ οι χρήστες. Δηλαδή pay per click διαφήμιση. Αφού βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες του GoogleAds η AdWords, μπορείτε να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης. Κάτι που μπορεί να μην είναι δυνατό με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Ωστόσο απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε ποια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς και την επιχείρησή σας. Για να έχετε σαφέστερη εικόνα του τι θα σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να δοκιμάζετε και να παρακολουθείτε συνεχώς τις καμπάνιες σας.

Το GoogleAds η AdWords είναι τέλειο επειδή είναι πολύ διαφανές και ότι χρειάζεστε να γνωρίζετε είναι άμεσα διαθέσιμο.

Όταν βρίσκετε τομείς της καμπάνιας σας που προσφέρουν καλή απόδοση επένδυσης, θα πρέπει να εστιάσετε τις προσπάθειες και τον προϋπολογισμό σας σε αυτούς τους τομείς. Εάν η καμπάνια ή μέρη μιας καμπάνιας σας κοστίζουν χρήματα, απορρίψτε τα. Επενδύστε αυτή την εξοικονόμηση σε επιτυχημένες καμπάνιες και καμπάνιες που θα δοκιμάσετε στο μέλλον.

4. Βλέπετε γρήγορα, διαφανή αποτελέσματα.

Το Google Ads ή google adwords είναι γνωστό για την παροχή γρήγορων, απλών αποτελεσμάτων και αναφορών των καμπανιών σας. Είναι εύκολο να αναλύσετε την πρόοδο των καμπανιών σας, επειδή ο πίνακας ελέγχου σας παρέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια.

Μπορείτε να δείτε τις διαφημίσεις στις οποίες έγινε κλικ, τις λέξεις κλειδιά που εισήγαγαν οι επισκέπτες του ιστότοπου και το κόστος των κλικ. Εσείς ουσιαστικά πληρώνετε το κλικ των χρηστών που αλληλεπίδρασαν δηλαδή pay per click διαφήμιση.

Αυτές οι δυνατότητες κάνουν το GoogleAds ή AdWords ένα εξαιρετικά διαφανές και διαισθητικό σύστημα.

5. Αξιοποιεί τεράστιες, υψηλής ποιότητας πηγές επισκεψιμότητας.

Λόγω της κυριαρχίας της Google στην αγορά. Σε συνδιασμό με την τεράστια πελατειακή βάση, ο γίγαντας της αναζήτησης μπορεί να στέλνει στις επιχειρήσεις τεράστιο όγκο επισκεψιμότητας καθημερινά. Το μόνο που θα χρειαστεί να ελέγχουν αυτές οι επιχειρήσεις είναι να διαθέτουν τον απαραίτητο προϋπολογισμό. Έτσι επενδύετε με βάση τον προυπολογισμό σας σε συγκεκριμένα κλικ, pay per click διαφήμιση.

Η Google υπερηφανεύεται για την εμφάνιση σχετικού περιεχομένου και διαφημίσεων. Η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται και να βελτιώνει τους αλγόριθμους της μηχανής αναζήτησής της. Έτσι παράγει τα πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης και διαφημίσεις. Αυτό έχει θετική επίδραση για τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται μέσω του GoogleAds.

Αυτές οι διαφημίσεις στέλνουν δυνητικούς πελάτες και επισκέπτες υψηλής ποιότητας στον ιστότοπο της επιχείρησής σας, στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, στη φόρμα συμμετοχής ή σε άλλα στοιχεία στο διαδίκτυο.

Τα άτομα που σας στέλνει η Google είναι πιο πιθανό από άτομα που προέρχονται από άλλες πηγές να γίνουν πελάτες, να συμμετέχουν στη λίστα email σας, να ζητούν πληροφορίες ή να προβούν σε όποια ενέργεια θέλετε να κάνουν.

6. Μάθετε περισσότερα για την αγορά σας.

Είναι σημαντικό να μπείτε στο μυαλό των ιδανικών πελατών σας. Η κατανόηση του κοινού σας καθιστά πολύ πιο εύκολο να συναλλάσσεστε με τους πελάτες και να μάθετε τι θέλουν.

Ωστόσο, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει. Οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως τα ερωτηματολόγια και οι συνεντεύξεις, παράγουν περιορισμένα αποτελέσματα.

Το Google Ads η AdWords, από την άλλη πλευρά, παρέχει ενημερώσεις μέσω του αλγορίθμου της Google. Ενημερώσεις, σχετικά με τις συνήθειες και τις απαιτήσεις των πελατών που οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προηγούμενων γενεών θα μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν.

Μερικά από τα πολύτιμα δεδομένα που σας δίνει θα μάθετε για τους πελάτες σας περιλαμβάνουν τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν για να βρουν την ιστοσελίδα σας. Μεταξύ άλλων την τοποθεσία τους, τις συσκευές που χρησιμοποιούν και τις ώρες και τις ημέρες που αναζητούν.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες του GoogleAds για να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Για να βελτιώσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ, ώστε να μην σπαταλάτε χρήματα για διαφήμιση σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται για αυτά που έχετε να προσφέρετε.

Το Google Ads η AdWords είναι ένα από τα πιο ισχυρά διαφημιστικά εργαλεία που δημιουργήθηκαν ποτέ.

Απευθυνθείτε σε χρήστες που σας αναζητούν.

Ασχολείται με εκατομμύρια αναζητήσεις από χρήστες του διαδικτύου καθημερινά. Στη συνέχεια δίνει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μοναδική ευκαιρία. Στόχος να μετατρέψουν πολλά από αυτά τα άτομα σε δυνητικούς πελάτες και πελάτες. Θα το πετύχετε με βάση τις λέξεις κλειδιά που θα επιλέξετε. Άρα μιλάμε για χρήστες που αναζητούν την υπηρεσία ή το προιόν σας.

Πολλές επιχειρήσεις απενεργοποιούνται λόγω της διαφήμισης στο Google Ads. Ειδικά αν δεν είναι εξοικειωμένες με τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας του GoogleAds. Ωστόσο, εάν είστε έξυπνοι σχετικά με τη στρατηγική διαφήμισης στο διαδίκτυο, οι ανταμοιβές μπορεί να είναι τεράστιες.

Πληρώνετε μόνο αυτά που μπορείτε να επενδύσετε με pay per click διαφήμιση σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, ενώ παράλληλα απευθύνεστε κατευθείαν στο κοινό που αναζητά την συγκεκριμένη υπηρεσία ή προιόν. 

Πώς να ρυθμίσετε μια καμπάνια Google Ads η AdWords

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ξεκινήσετε μια καμπάνια Google Ads:

  • Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας GoogleAds.
  • Κάντε κλικ στην επιλογή Καμπάνιες στην αριστερή πλευρά.
  • Κάντε κλικ στο κουμπί συν.
  • Επιλέξτε “Νέα καμπάνια”.
  • Επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας ή δημιουργήστε μια καμπάνια χωρίς στόχους.
  • Επιλέξτε έναν τύπο καμπάνιας.
  • Κάντε κλικ στο Continue.
  • Αποφασίστε τις ρυθμίσεις της καμπάνιας σας.
  • Συμπεριλάβετε λέξεις κλειδιά που αφορούν την επιχείρηση σας.
  • Κάντε κλικ στην Αποθήκευση και συνεχίστε.

Δημιουργήστε εξαιρετικό μοναδικό περιεχόμενο και για τις διαφημισεις στο Google Ads ή AdWords, διαβάστε το άρθρο μου Πλήρης οδηγός copywriting για SEO

Είμαι ο Georgios Kontos SEO Expert Greece & Digital Marketing Professional. Μπορώ να σας βοηθήσω να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με επιτυχία! Παρέχω εξατομικευμένες υπηρεσίες Social Media Marketing & Expert SEO Services. Διαβάστε επίσης Εταιρεία SEO πως να επιλέξω τον σωστό συνεργάτη!

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω της φόρμας χαρτογράφησης των αναγκών σας.

Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;

Υποβολή αξιολόγησης

3 Σχόλια

  1. Με βοήθησε πολύ το άρθρο σας να κατανοήσω το πως λειτουργεί και είναι αποτελεσματικό!

  2. Σας ευχαριστώ πολύ για το SEO Consulting είσασταν πολύ κατατοπιστικός σε όλα!

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment