Digital Marketing NewsΠώς να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις Facebook Ads
5
(5)

Πώς να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις Facebook Ads Manager

Διαχειρίζεστε τις διαφημίσεις Facebook Ads μόνοι σας; Μπορεί να είναι δύσκολο και απογοητευτικό. Αλλά όταν γίνει σωστά, μπορεί να κάνει τις προσπάθειές σας μάρκετινγκ πιο κερδοφόρες. Αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook Ads Manager για μεγαλύτερη επιτυχία.
Όταν ξεκινήσετε για πρώτη φορά με τις διαφημίσεις στο Facebook Ads Manager, ορίστε τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας. Μην φοβάστε να ξεκινήσετε από μικρά και να πειραματιστείτε! Για να δείτε τι λειτουργεί καλά για εσάς, είναι σημαντικό να δοκιμάσετε διαφορετικά διαφημιστικά κείμενα, ρυθμίσεις στόχευσης και προϋπολογισμούς.
Πρέπει πάντα ότι κάνετε να το μετράτε και να βασίζεστε σε μία στρατηγική Digital Marketing τα Social Media όπως λέγονται δεν είναι εύκολη υπόθεση. Σίγουρα το digital marketing μπορεί να σε βοηθήσει να αναπτύξεις την επιχείρηση σου. Άλλωστε το Facebook είναι η μεγαλύτερη δεξαμενή κοινού. Άρα σίγουρα εκεί μπορείς να βρεις του πελάτες που αναζητούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με το βήμα 1.

Facebook Ads Manager Βήμα 1

Όταν ξεκινήσετε για πρώτη φορά με τις διαφημίσεις στο Facebook Ads Manager, ορίστε τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας. Μην φοβάστε να ξεκινήσετε από μικρά και να πειραματιστείτε! Για να δείτε τι λειτουργεί καλά για εσάς, είναι σημαντικό να δοκιμάσετε διαφορετικά διαφημιστικά κείμενα, χρησιμοποιήστε μεθόδους Copywriting, ρυθμίσεις στόχευσης και προϋπολογισμούς.
Το Facebook θα βελτιστοποιήσει αυτόματα τις προσφορές κόστους ανά κλικ (CPC) προσαρμόζοντας πόσα άτομα θα βλέπουν τη διαφήμισή σας με βάση την απόδοσή της. Ωστόσο, εάν θέλετε να προσαρμόσετε τις προσφορές σας με μη αυτόματο τρόπο, το Facebook Ads Manager παρέχει προτεινόμενες εκτιμήσεις προσφορών στην πλατφόρμα τους που θα σας δώσουν μια ιδέα από πού να ξεκινήσετε. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε αν το Facebook βελτιστοποιείται προς το CPI ή το CPM – θυμηθείτε ότι υπάρχουν συνήθως περισσότερες διαθέσιμες εμφανίσεις στο CPM από ό, τι υπάρχουν διαθέσιμα κλικ στο CPC.

Facebook Ads Manager Βήμα 2

Το πρώτο βήμα είναι να ρυθμίσετε τον προϋπολογισμό σας. Καθορίστε πόσα χρήματα θέλετε να δαπανήσετε για την καμπάνια σας και ορίστε το ως ημερήσιο προϋπολογισμό της καμπάνιας σας.
Υπάρχουν δύο τύποι προϋπολογισμών: σταθερός ή διάρκειας ζωής. Ένας σταθερός προϋπολογισμός σημαίνει ότι κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το τι, θα ξοδεύετε το ίδιο ποσό χρημάτων μέχρι να τελειώσει. Μόλις γίνει, οι διαφημίσεις σας σταματούν να προβάλλονται μέχρι να πληρώσετε περισσότερα χρήματα για να ξεκινήσουν ξανά.
Ο προϋπολογισμός μιας ζωής, από την άλλη πλευρά, σημαίνει ότι η διαφήμισή σας στο Facebook Ads θα ξοδεύει όσα χρήματα έχετε διαθέσει για αυτούς κάθε μέρα μέχρι να εξαντληθούν. Αλλά, όταν εξαντληθούν τα χρήματά τους, θα συνεχίσουν ανεξάρτητα από το αν έχετε πληρώσει ή όχι περισσότερα.

Facebook Βήμα 3

Αυτό θα περιλαμβάνει 3 βήματα:

  • Στόχος καμπάνιας,
  • περιεχόμενο διαφήμισης και
  • στόχευση.

Tο πρώτο βήμα είναι να ορίσετε τον στόχο της καμπάνιας σας. Θα πρέπει να ορίσετε στόχους προσέγγισης χρηστών ή μετατροπών, ανάλογα με το τι ψάχνετε από την καμπάνια σας.
Δεύτερον, δημιουργήστε το διαφημιστικό σας περιεχόμενο. Για τη βελτιστοποίηση διαφημίσεων στο Facebook Ads Manager, φροντίστε να συμπεριλάβετε κείμενο πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά με σαφείς παροτρύνσεις για δράση σε κάθε ανάρτηση.
Το τρίτο βήμα είναι εκεί που αποφασίζετε ποιος βλέπει τις αναρτήσεις σας – μέσω στοχευμένου κοινού. Χρησιμοποιώντας επιλογές δημογραφικής και στόχευσης ενδιαφέροντος, μπορείτε να περιορίσετε το ποιος βλέπει τις αναρτήσεις σας με βάση τη γεωγραφία, το εύρος ηλικίας, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, το όνομα της εταιρείας εργοδότη, το επίπεδο εκπαίδευσης και τη γλωσσική ευχέρεια.

Είναι σημαντικό επίσης το copy προώθησης της καμπάνιας σας, για αυτό διαβάστε το άρθρο μου: Πλήρης οδηγός copywriting για SEO

Facebook Ads Manager Βήμα 4

Στο βήμα 4, εισάγετε ορισμένα προηγμένα θέματα σχετικά με την επιλογή τοποθετήσεων και δημιουργικών στοιχείων. Αυτές είναι σημαντικές πληροφορίες για όσους θέλουν περισσότερο έλεγχο για το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους και τι λένε.
Μπορεί να είναι συντριπτικό όταν αντιμετωπίζετε όλες αυτές τις επιλογές ταυτόχρονα. Ευτυχώς, οι περισσότερες επιχειρήσεις μπορούν απλώς να χρησιμοποιήσουν τις προτεινόμενες βέλτιστες πρακτικές του Facebook και δεν χρειάζεται να προσαρμόσουν οτιδήποτε εδώ.
Το τελευταίο τμήμα καλύπτει τη βελτιστοποίηση παράδοσης. Ο στόχος εδώ είναι να καταλάβετε πόσο συχνά θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας στη ροή κάποιου και πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να τη δει. Αν σας δυσκολεύει η διαδικασία ρύθμισης μπορείτε να αποτανθείτε σε ένα επαγγελματία του χώρου ή σε ένα Agency.

Για να βρείτε τον σωστό συνεργάτη διαβάστε το άρθρο μου: Εταιρεία SEO πως να επιλέξω τον σωστό συνεργάτη.

Facebook Βήμα 5

Το επόμενο βήμα είναι να αποφασίσετε τον προϋπολογισμό σας. Αυτό μπορεί να είναι πιο δύσκολο από όσο ακούγεται, επειδή έχετε πολλές επιλογές για επίπεδα προϋπολογισμού στο Facebook Ads Manager. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πόσο διαφορετικοί προϋπολογισμοί θα επηρεάσουν το πόσα άτομα θα δουν τη διαφήμισή σας. Σας προτείνουμε να επιλέξετε μια επιλογή μεταξύ 5€ – 25€ ανά ημέρα, εάν ξεκινάτε με διαφημίσεις επί πληρωμή. Οι διαφημίσεις στο Facebook Ads Manager δεν είναι φθηνές, μάλιστα αν δεν προσέξουμε μπορεί να έχουμε σημαντική οικονομική αιμορραγία.


Τέλος: Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι εάν δεν σας αρέσει αυτό που λειτουργεί ή αυτό που ξοδεύετε χρήματα δεν παράγει αποτελέσματα – μην κολλάτε! Η προσαρμογή και ο έλεγχος θα οδηγήσουν σε καλύτερα αποτελέσματα στο χρόνο. Το επόμενο βήμα είναι να αποφασίσετε τον προϋπολογισμό σας.

Επίσης μπορείτε να διαβάσετε και το άρθρο μου: Google Ads τι είναι & πως χρησιμοποιείται

Διαχειριστείτε σωστά με προγραμματισμό τις δημοσιεύσεις σας

The Content is the King και θα πρέπει να είναι τέλεια προσεγμένο τόσο όσον αφορά το μήκος του, όσο και στο περιεχόμενο του. Θα πρέπει να λέει μια ιστορία για την επιχείρηση μας ενός δεν θα πρέπει να απουσιάζει το call to action. Φροντίστε επίσης να μετρήσετε και να μάθετε την κατάλληλη ώρα της ημέρας που θα πρέπει να τα δημοσιεύσετε. Ακολούθως βάλτε τις διαφημίσεις στο Facebook Ads ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα.

Είμαι ο Georgios Kontos, Digital Marketing Professional & SEO Expert και μπορώ να σας βοηθήσω να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με επιτυχία!

Για την καλύτερη προβολή της επιχείρησης σας, καθώς και για Συμβουλευτική Digital Marketing μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μου εδώ. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω της φόρμας χαρτογράφησης των αναγκών σας.

Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;

Υποβολή αξιολόγησης

1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment