Digital Marketing News7+1 πρακτικές SEO Βελτιστοποίηση για το 2021 με λέξεις-κλειδιά
5
(5)

8 πρακτικές SEO για το 2021

Σε αυτό το άρθρο μου 8 πρακτικές Βελτιστοποίηση SEO για το 2021 αναλύω όλα αυτά που πρέπει να προσέξετε την φετινή χρονιά. Θα πρέπει λοιπόν ξεκινώντας να σας γράφω την σκληρή αλήθεια. Η αλήθεια είναι ότι εάν δεν κατατάσσεστε στα 10 κορυφαία αποτελέσματα της Google για τα keywords (λέξεις-κλειδιά) στόχους σας. Τότε ο ιστότοπός σας μπορεί να είναι αόρατος στους χρήστες της Google.

Σύμφωνα με το HubSpot, το 75% των χρηστών δεν ξεπερνούν ποτέ την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Για αυτό είναι τόσο σημαντικό να κατατάσσονται στην πρώτη σελίδα του Google.

Υπάρχουν αρκετές στρατηγικές και τεχνικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βαθμολογήσετε υψηλότερα τον ιστότοπο σας στην Google. Ωστόσο εάν δεν έχετε κάνει τα βασικά σωστά, οι πιθανότητες κατάταξης στην 1η σελίδα της Google είναι ελάχιστες. Επιπλέον μπορεί να σας βοηθήσει το Google Ads τι είναι & πως χρησιμοποιείται.

Ακολουθώντας τις βέλτιστες 8 πρακτικές SEO για Βελτιστοποίηση, θα θέσετε τις βάσεις για τον ιστότοπό σας για να αυξήσετε την προβολή του στην αναζήτηση. Μόλις βάλετε το θεμέλιο, μπορείτε να προχωρήσετε σε πιο προηγμένες στρατηγικές έρευνας λέξεων-κλειδιών και συνδέσεων.

Σε αυτό το άρθρο, θα μοιραστώ τις 8 βέλτιστες πρακτικές SEO που πρέπει να ακολουθήσετε για να επιτύχετε βελτιστοποίηση και υψηλότερες βαθμολογίες αναζήτησης το 2021.

Επίσης μπορείτε να διαβάσετε και το άρθρο μου SEO Expert Greece.

1. Συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας την λέξη κλειδί της αναζήτησης με την μεγαλύτερη απόδοση.

Η πρώτη βέλτιστη πρακτική του SEO για το 2021, είναι να κάνετε ένα keyword planner προκειμένου να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά με την μεγαλύτερη απόδοση. Θα πρέπει να έχετε πάντα υπόψη την σωστή ενσωμάτωση του keyword κατά τη δημιουργία περιεχομένου για τον ιστότοπό σας.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να προσέξετε τα εξής, η ενσωμάτωση θα πρέπει να γίνει 25% στην πρώτη και την τελευταία παράγραφο και το υπόλοιπο 50% στο υπόλοιπο κείμενο. Δηλαδή αν το focus keyword είναι το “digital marketing” και έχετε στόχο ανάλογα με το μέγεθος του κειμένου σας να το εισάγετε 8 φορές. Τότε 2 φορές πρέπει να βρίσκετε στην πρώτη και στην τελευταία παράγραφο και 4 στο υπόλοιπο κείμενο.

2. Γράψτε μια συναρπαστική ετικέτα τίτλου και μια μετα-περιγραφή (8 πρακτικές SEO)

Η βελτιστοποίηση ενός ιστοτόπου δεν είναι εύκολη υπόθεση και πρέπει να δώσετε προσοχή σε ορισμένα σημεία. Όπως ο τίτλος της σελίδας (Title) και η μετα-περιγραφή σας ( Meta Description) είναι δύο από τις πιο σημαντικές μετα-ετικέτες στη σελίδα σας. Αλλά ας ξεκινήσουμε πρώτα με τις ετικέτες τίτλου. Ακολουθήστε πάντα βέλτιστες πρακτικές SEO.

Ετικέτες τίτλου (Title)

Οι ετικέτες τίτλου είναι τίτλοι με δυνατότητα κλικ που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και είναι εξαιρετικά κρίσιμοι από την άποψη του SEO το 2021.
Σύμφωνα με την Google :

«Η βελτιστοποίηση σε τίτλους είναι κρίσιμοι για να δώσουν στους χρήστες μια γρήγορη εικόνα για το περιεχόμενο ενός αποτελέσματος. Γιατί είναι σχετικό με το ερώτημά τους.

Είναι συχνά το κύριο κομμάτι πληροφοριών που χρησιμοποιείται για να αποφασίσει σε ποιο αποτέλεσμα να κάνει κλικ. Οπότε είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε τίτλους υψηλής ποιότητας στις ιστοσελίδες σας. “

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google εμφανίζουν συνήθως τους πρώτους 50-60 χαρακτήρες ενός τίτλου. Το Google θα εμφανίσει τον πλήρη τίτλο στη σελίδα σας, αρκεί να διατηρείτε την ετικέτα τίτλου σας κάτω από 60 χαρακτήρες. Σε αντίθετη περίπτωση την κόβει.

Ακολουθούν ορισμένες άλλες βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να θυμάστε κατά τη δημιουργία ετικετών τίτλου:

  • Συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά στόχους σας.
  • Γράψτε έναν τίτλο που ταιριάζει με την πρόθεση αναζήτησης.
  • Αποφύγετε τη δημιουργία διπλών ετικετών τίτλου.
  • Αποφύγετε το γέμισμα λέξεων-κλειδιών σε όλο το κείμενο γιατί τότε κανιβαλίζεται το κείμενο.
  • Κρατήστε το περιεχόμενο σας περιγραφικό αλλά συνοπτικό.

Μετα-περιγραφές (Description)

Η δεύτερη πιο σημαντική μετα-ετικέτα σε μια σελίδα είναι η μετα-περιγραφή . Μια μετα-περιγραφή είναι μια σύντομη περίληψη μιας σελίδας σε SERPs που εμφανίζεται κάτω από την ετικέτα τίτλου. Οι μετα-περιγραφές δεν επηρεάζουν άμεσα τις κατατάξεις αναζήτησης, αλλά μπορούν να επηρεάσουν τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

Η Google το εξηγεί:

«Μια ετικέτα μετα-περιγραφής θα πρέπει γενικά να ενημερώνει και να ενδιαφέρει τους χρήστες με μια σύντομη, σχετική περίληψη για το τι αφορά μια συγκεκριμένη σελίδα. Είναι σαν ένα βήμα που πείθει τον χρήστη ότι η σελίδα είναι ακριβώς αυτό που ψάχνει.”

Η Google περικόπτει συνήθως τις μετα-περιγραφές σε 155-160 χαρακτήρες, οπότε βεβαιωθείτε ότι παρέχετε μια ακριβή περίληψη του περιεχομένου σας διατηρώντας το κάτω από 160 χαρακτήρες.

Ακολουθούν ορισμένες βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε ενώ γράφετε τις μετα-περιγραφές σας:

  • Γράψτε μοναδικές μετα-περιγραφές για κάθε σελίδα.
  • Συμπεριλάβετε όρους προσανατολισμένους στην δράση (call to action).
  • Συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά στόχους σας.
  • Δώστε μια ακριβή περίληψη.

3. Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας (8 πρακτικές SEO 2021)

Οι εικόνες παίζουν καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη των επισκεπτών στον ιστότοπό σας. Θα πρέπει να αφιερώσετε πολύ χρόνο επιλέγοντας τις σωστές εικόνες ώστε να βελτιώσετε τις αναρτήσεις ιστολογίου, τις σελίδες προϊόντων και άλλες σημαντικές σελίδες στον ιστότοπό σας.

Όταν χρησιμοποιούμε τις εικόνες με τον σωστό τρόπο, οι εικόνες μπορούν να συμβάλουν στο συνολικό SEO του ιστότοπού σας. Έτσι που θα ενισχύσουν την οργανική επισκεψιμότητα. Ακολουθούν τέσσερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες σας.

Επιλέξτε την καλύτερη μορφή αρχείου

Η ταχύτητα του ιστότοπου είναι ένα σημαντικό σήμα κατάταξης και οι εικόνες είναι συχνά ο μεγαλύτερος συντελεστής στο συνολικό μέγεθος σελίδας. Ως αποτέλεσμα, πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες για ταχύτητα, προκειμένου να βελτιώσετε τη συνολική απόδοση του ιστότοπού σας. Ένα εργαλείο βελτιστοποίησης εικόνων είναι το compress.

Το πρώτο βήμα που εμπλέκεται στη βελτιστοποίηση των εικόνων είναι η επιλογή της καλύτερης μορφής αρχείου, οπότε ας δούμε JPEG εναντίον PNG.

Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες μορφές εικόνας στον ιστό είναι JPEG και PNG. Και οι δύο αυτές μορφές χρησιμοποιούν διαφορετικές τεχνικές συμπίεσης, για αυτό και τα μεγέθη αρχείων μεταξύ αυτών των δύο μπορεί να είναι δραματικά διαφορετικά..

Tips Βελτιστοποίησης εικόνων (8 πρακτικές SEO 2021)

  • Πάντα λέξεις-κλειδιά στον τίτλο και στους υπότιτλους.
  • Tags στις εικόνες. Φροντίστε οι εικόνες που συνοδεύουν το περιεχόμενό σας να έχουν τα tags σας στο όνομα του αρχείου.
  • Σωστή τοποθέτηση στις λέξεις-κλειδιά – αρκετές στις πρώτες / τελευταίες 25 λέξεις και αραιά μέσα στο κείμενο.
  • Καλά δομημένο κείμενο (SEO structure), γιατί σκανάρεται εύκολα και κατατάσσεται υψηλότερα.
  • Μη χρησιμοποιείτε εμπορικές λέξεις-κλειδιά, που χρησιμοποιούν πολλοί. Ενδεικτικά η λέξη “οικία” θα ήταν καλύτερη από την λέξη “σπίτι”.
  • Παραπομπές στα Social media, γιατί όσο διαδίδεται ένα κείμενο γίνεται πιο δημοφιλές στις μηχανές αναζήτησης.

Να τι λέει η Google σχετικά με τη σύνταξη εναλλακτικού κειμένου:

Κατά την επιλογή εναλλακτικού κειμένου, εστιάστε στη δημιουργία χρήσιμου, πλούσιου σε πληροφορίες περιεχομένου. Περιεχόμενο που χρησιμοποιεί κατάλληλες λέξεις-κλειδιά και βρίσκεται στο πλαίσιο του περιεχομένου της σελίδας.

Αποφύγετε τη συμπλήρωση χαρακτηριστικών alt με λέξεις-κλειδιά (συμπλήρωση λέξεων-κλειδιών) καθώς οδηγεί σε αρνητική εμπειρία χρήστη. Αυτό μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση του ιστότοπού σας ως “ανεπιθύμητου περιεχομένου”.

Κατά τη σύνταξη εναλλακτικού κειμένου για εικόνες, να είστε συνοπτικοί στην περιγραφή σας και να αποφεύγετε να γεμίζετε τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας.

4. Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα της σελίδας σας (8 πρακτικές SEO 2021)

Εάν ο ιστότοπός σας απαιτεί πολύ χρόνο φόρτωσης, θα έχετε πολλούς απογοητευμένους χρήστες και η κατάταξή σας θα μειωθεί. Υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να ελέγξετε την ταχύτητα της σελίδας σας. Η Google έχει και αυτή εργαλείο για μετρήσεις ταχύτητας το PageSpeed ​​Insights.

Το εργαλείο που προτείνω εγώ για αυτήν την εργασία είναι το GTMetrix. Αυτό το δωρεάν εργαλείο παρέχει πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα της σελίδας σας και παρέχει προτάσεις για τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βελτιώσετε τον χρόνο φόρτωσης.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Clouflare για να βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα απόδοσης του ιστοτόπου σας. Μια γρήγορη και εύκολη νίκη για τη βελτίωση της ταχύτητας της σελίδας σας θα ήταν να συμπιέσετε τις εικόνες σας. Εκτός από τη συμπίεση εικόνας, ακολουθούν ορισμένα άλλα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε τις σελίδες σας να φορτώνουν πιο γρήγορα:

  • Ενεργοποίηση προσωρινής αποθήκευσης του προγράμματος περιήγησης.
  • Διαγραφή περιττών προσθηκών.
  • Μειώστε το χρόνο απόκρισης διακομιστή.
  • Μειώστε τον αριθμό ανακατευθύνσεων.
  • Ελαχιστοποιήστε αρχεία CSS και JavaScript.

5. Χρησιμοποιήστε Internal Links (8 πρακτικές SEO 2021)

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι σημαντικοί επειδή δημιουργούν μια ιεραρχία πληροφοριών για τον ιστότοπό σας. Έτσι βοηθούν την Google να κατανοήσει βαθύτερα το περιεχόμενο στη σελίδα σας.

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τις βαθμολογίες σας όταν χρησιμοποιούνται με τον σωστό τρόπο. Μια βέλτιστη πρακτική SEO είναι να προσθέσετε εσωτερικούς συνδέσμους από κορυφαίες σελίδες στον ιστότοπό σας σε σελίδες που χρειάζονται ώθηση.

6. Βελτιώστε την εμπειρία χρήστη στον ιστότοπό σας (8 πρακτικές SEO 2021)

Η Google παρακολουθεί στενά τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι χρήστες με το περιεχόμενό σας. Ως εκ τούτου, η εμπειρία χρήστη είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες για τη βελτίωση της κατάταξης αναζήτησης.

Η ταχύτητα της σελίδας παίζει ζωτικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη των επισκεπτών στον ιστότοπό σας. 

Ακολουθούν μερικές άλλες συμβουλές για να διασφαλιστεί ότι οι χρήστες έχουν καλή εμπειρία όταν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας:Χρήση υπότιτλων:
Η σωστή χρήση των υπότιτλων (H1, H2, H3, Η4, Η5, Η6) βοηθά την Google να κατανοήσει καλύτερα το περιεχόμενό σας και κάνει το κείμενό σας πιο προσβάσιμο στους αναγνώστες.

Κάντε το περιεχόμενό σας ελκυστικό οπτικά: Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι τα γραφικά βοηθούν τους ανθρώπους να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σας. Χρησιμοποιήστε σχετικές εικόνες, βίντεο και στιγμιότυπα οθόνης για να δείξετε τα σημεία σας.

Αποφύγετε τη χρήση ενοχλητικών αναδυόμενων παραθύρων: Τα αναδυόμενα παράθυρα δεν είναι μόνο κακά από την οπτική του SEO, αλλά καταλήγουν επίσης να ενοχλούν τους επισκέπτες σας. Από το 2017, η Google τιμωρεί ιστότοπους που χρησιμοποιούν ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα. Χρησιμοποιήστε λοιπόν τα popups με φειδώ.

Εάν είναι απολύτως απαραίτητο να τα χρησιμοποιήσετε για να αναπτύξετε τη λίστα email σας. Χρησιμοποιήστε αναδυόμενα παράθυρα πρόθεσης εξόδου ή εμφανίστε τα σε χρήστες που έχουν περάσει τουλάχιστον 5 λεπτά στον ιστότοπό σας.

Χρήση λευκού χώρου: Ο λευκός χώρος είναι μια θεμελιώδης πτυχή του καλού σχεδιασμού. Σύμφωνα με το Crazy Egg, το κενό διάστημα μεταξύ παραγράφων και στα αριστερά και δεξιά περιθώρια αυξάνει την κατανόηση κατά 20%. Επομένως, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε το κενό διάστημα για να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο ευανάγνωστο και τραβήξτε την προσοχή των χρηστών.

7. Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά στη διεύθυνση URL σας (8 πρακτικές SEO 2021)

Η δομή διευθύνσεων URL είναι μια συχνά παραβλεπόμενη πτυχή του SEO. Μια καλή δομή διευθύνσεων URL παρέχει στους χρήστες και στις μηχανές αναζήτησης μια ιδέα για το τι είναι η σελίδα προορισμού. Η Google το εξηγεί καλύτερα:

“Η δομή διεύθυνσης URL ενός ιστότοπου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή. Εξετάστε το ενδεχόμενο να οργανώσετε το περιεχόμενό σας, έτσι ώστε οι διευθύνσεις URL να δημιουργούνται λογικά και με τρόπο που είναι πιο κατανοητός από τον άνθρωπο. Επιλέξτε όταν είναι δυνατόν, ευανάγνωστες λέξεις αντί για μεγάλους αριθμούς ταυτότητας. “

Έχοντας αυτό υπόψη, μπορείτε να δημιουργήσετε μια καλά δομημένη διεύθυνση URL.

Χρήση σύντομων διευθύνσεων URL: Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Backlinko διαπίστωσε ότι οι σύντομες διευθύνσεις URL τείνουν να ξεπερνούν τις διευρυμένες διευθύνσεις URL σε SERPs.


Χρησιμοποιήστε διευθύνσεις URL πλούσιες σε λέξεις-κλειδιά : Συμπεριλάβετε πάντα τις λέξεις-κλειδιά στόχους σας στη διεύθυνση URL για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.


Κατάργηση περιττών λέξεων διακοπής: Για να κάνετε τη διεύθυνση URL σας καθαρή και σύντομη, εξετάστε το ενδεχόμενο να καταργήσετε λέξεις διακοπής.

8. Επικεντρωθείτε στη λήψη περισσότερων έγκυρων συνδέσμων επιστροφής Backlinks.

Παρά τις πολλές αλλαγές στον αλγόριθμο αναζήτησης και το σύστημα κατάταξης της Google. Η Google εξακολουθεί να θεωρεί τους συνδέσμους επιστροφής ως βασικό σήμα κατάταξης. Η Google αναγνωρίζει τους συνδέσμους ως ψήφους εμπιστοσύνης.

Εάν οι ιστοσελίδες σας έχουν υψηλό αριθμό backlinks, αυξάνει τις πιθανότητές σας για υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ως αποτέλεσμα, είναι σημαντικό να εστιάσετε στη δημιουργία ποιοτικών συνδέσμων για τον ιστότοπό σας.

O αλγόριθμος της Google

Την ποιότητα των ιστοσελίδων που θα καταχωρήσετε backlink το καθορίζει το Domain Athority και το μετράτε με το δωρεάν εργαλείο moz. Ορισμένα backlinks μπορούν να αυξήσουν την κατάταξή σας για συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης, ενώ άλλοι μπορούν να μειώσουν την κατάταξή σας. Θα πρέπει λοιπόν να μετράτε την ποιότητα DA Domain Athority πριν καταχωρήσετε έγκυρα backlinks.

Έτσι θα πρέπει να εστιάσετε όλες τις προσπάθειές σας στη δημιουργία υψηλής ποιότητας συνδέσμων. Γιατί αυτοί μπορούν να βελτιώσουν τις πιθανότητές σας για υψηλότερη κατάταξη για τις λέξεις-κλειδιά στόχου σας.

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την απόκτηση έγκυρων backlinks είναι η αναπαραγωγή των στρατηγικών δημιουργίας συνδέσμων των ανταγωνιστών σας.

O αλγόριθμος της Google θα καθορίσει (τελικά) την θέση μας με βάση το πόσο SEO βελτιστοποιημένος είναι ο ιστότοπος μας.

Μην ξεχνάτε πως το Α και το Ω είναι η βελτιστοποίηση. Η οποία δεν τελειώνει σχεδόν ποτέ για το μεγαλύτερο μέρος των κειμένων μας στον ιστότοπο μας. Για αυτό προτείνω βελτιστοποίηση, βελτιστοποίηση, βελτιστοποίηση και για το τέλος βελτιστοποίηση!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο μου σας προτείνω να διαβάσετε και τα εξής: 7 τακτικές digital marketing για την κορυφή & Τι είναι Digital Marketing και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή σου;

Είμαι ο Georgios Kontos, SEO Expert & Digital Marketing Professional και μπορώ να σας βοηθήσω να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με επιτυχία! Με αυτό το άρθρο 8 πρακτικές SEO για το 2021, θα κατανοήσετε βασικές αρχές SEO βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας. Προκειμένου να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

Διαβάστε επίσης Εταιρεία SEO πως να επιλέξω τον σωστό συνεργάτη.

Για την καλύτερη προβολή της επιχείρησης σας, καθώς και για Συμβουλευτική βελτιστοποίησης SEO μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μου εδώ. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω της φόρμας χαρτογράφησης των αναγκών σας.

Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;

Υποβολή αξιολόγησης

2 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment