Digital Marketing NewsΧωρίς ψηφιοποίηση & Digital Marketing έχω μέλλον;
5
(4)

Χωρίς ψηφιοποίηση & Digital Marketing έχω μέλλον;

Η απάντηση είναι πως Όχι, δεν έχεις μέλλον και μάλλον η επιχείρηση σου θα εξαφανιστεί στο μέλλον χωρίς ψηφιοποίηση & Digital Marketing!
Τα επόμενα 10 χρόνια αν δεν λάβετε τα κατάλληλα μέτρα, ώστε να ψηφιοποιήσετε την επιχείρηση σας και να συνδεθείτε στην ψηφιακή επόχή. Τότε είναι πολύ πιθανό να εξαφανιστεί η επιχείρηση σας. Πιστεύω ακράδαντα, πως κάποιοι από εσάς έχετε κατανοήσει αυτήν την ανάγκη της παρουσίας σας στο ίντερνετ. Όμως είτε λόγο άγνοιας, είτε λόγο έλλειψης χρόνου, το αμελείτε και χάνετε το τρένο της εξέλιξης για την ψηφιακή εποχή.
Έτσι επιτρέπετε στον ανταγωνισμό να προηγηθεί και μετά να είναι δύσκολο να ανακτήσετε το χαμένο έδαφος. Με δεδομένο ότι τα επόμενα χρόνια το 95% των πληρωμών θα πραγματοποιείτε ηλεκτρονικά & Online. Η ανάγκη να έχετε ιστοσελίδα ή Eshop, καθώς και το Digital Marketing είναι δεδομένη! Επιπλέον πέραν την κατασκευής ιστοσελίδας ή eshop θα πρέπει να έχετε προβολή στα Social Media. Ακολούθως θα επενδύσετε στο SEO, για βέλτιστα οργανικά αποτελέσματα, στο Digital Marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ) και τέλος διαφήμιση (Advertising).

Πολλοί επιχειρηματίες μέχρι και πριν τον κορονοιό αγνοούσαν επιδεικτικά το διαδίκτυο. Δεν θεωρούσαν δηλαδή σημαντικό ούτε τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, αλλά ούτε και την ψηφιακή τους προβολή. Ο Κορονοϊός ανάγκασε με βίαιο τρόπο, σχεδόν αναγκαστικά, τον μετασχηματισμό των περισσοτέρων επιχειρήσεων σε ψηφιακές.

Όμως πάμε να δούμε τι θα πρέπει να γνωρίζουμε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης μας & το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Ψηφιακή Εποχή ή Digital εποχή όπως λέγεται

Η ψηφιακή εποχή με την χρήση ψηφιακού μάρκετινγκ έχει ξεκινήσει προ πολλού. Ήδη κάποιες επιχειρήσεις έχουν εδραιωθεί στο διαδίκτυο. Σήμερα, όλοι γνωρίζουν πια, πως οι πελάτες ψάχνουν και βρίσκουν προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο, ενώ εκεί βρίσκονται και οι ανταγωνιστές σας. Αυτό σημαίνει, πως πρέπει όσον το δυνατόν ταχύτερα, να ξεκινήσετε με την ψηφιοποιήση της επιχείρηση σας.

Στην πραγματικότητα ο χρόνος για την μετάβαση είναι ήδη εδώ και το τρένο περιμένει και την δική σας επιχείρηση να επιβιβαστεί στο τρένο που οδηγεί στο μέλλον!

Ψηφιοποίηση της επιχείρησης σου

Αλλά ας δούμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε για να ψηφιοποιήσουμε την επιχείρηση μας και να δημιουργήσουμε μια σωστή ψηφιακή παρουσία:

1.Domain Name

Όνομα χώρου ή τομέα ή περιοχής στο Διαδίκτυο

Το domain name είναι η διεύθυνσή σας στο διαδίκτυο, δηλαδή το σημείο που θα σας βρουν οι χρήστες που θέλουν να επισκεφτούν το site σας. Για να εξασφαλίσετε ότι ένα domain name θα είναι αποκλειστικά δικό σας, είναι απαραίτητο να το κατοχυρώσετε, δηλαδή να πληρώσεις ένα ποσό (ανάλογα με την κατάληξη) που θα σας επιτρέπει να το χρησιμοποιείτε κατ’ αποκλειστικότητα.

Σκεφτείτε απλά, ότι όπως η φυσική έδρα της επιχείρησης σας, έτσι και η ψηφιακή πρέπει να έχει μια ψηφιακή διεύθυνση, αυτή είναι η Ιστοσελίδα. Η φυσική έδρα έχει και μια διεύθυνση πχ Ελευθερίου Βενιζέλου 59, ψηφιακά η διεύθυνση είναι το Domain Name πχ. www.mysite.gr.

2. SSL

Πρωτόκολλα Κρυπτογράφησης τα οποία παρέχουν Ασφάλεια Επικοινωνίας πάνω από ένα Δίκτυο Υπολογιστών.

Άλλος ένας δύσκολος όρος για την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή είναι το SSL. Η κύρια λειτουργία του SSL (Secure Sockets Layer), είναι η δημιουργία μιας κρυπτογραφημένης σύνδεσης, μεταξύ του web server σας και του browser του επισκέπτη, διασφαλίζοντας την ασφαλή ανταλλαγή δεδομένων ανάμεσα στις δύο πλευρές, αποτρέποντας την υποκλοπή τους από κακόβουλους χρήστες.

Είναι αυτό το “πράσινο” λουκετάκι που βλέπετε συνήθως δίπλα στο Domain Name και μας ενημερώνει ότι ο ιστότοπος είναι ασφαλής για περιήγηση. Φυσικά, είναι αυτό που μας προτείνει και η Google, αυτός είναι ο λόγος που ανεβάζει πιο ψηλά αυτές τις ιστοσελίδες που έχουν SSL, σε σχέση με αυτές που δεν έχουν.

3. Web Design (Σχεδιασμός Ιστοσελίδας)

Το web design αφορά τον σχεδιασμό και γενικότερα την κατασκευή ιστοσελίδων και περιλαμβάνει τον γραφικό σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας.

Το web design είναι ο όρος που αναφέρεται στη διαδικασία σχεδιασμού ιστοσελίδων και μόνο σε αυτό. Είναι κάτι διαφορετικό από το web development (υλοποίηση ιστοσελίδας). Το web design είναι πολύ σημαντικό, γιατί καθορίζει τα χρώματα, την δομή τα CTA buttons, δηλαδή τα κουμπιά που μας παροτρύνουν να κάνουμε ενέργειες όπως καλέστε μας, βάλτο στο καλάθι και πολλά άλλα.

Εκεί καθορίζονται οι αντιθέσεις χρωμάτων μιας ιστοσελίδας ώστε να προσελκύει τα βλέμματα των χρηστών και έτσι να εξασφαλίζει αυτό που λέμε UX/UI όπου UX (User Experience Design) που είναι η εμπειρία χρήστη και UI (Used Interface Design) είναι η λεγόμενη διεπαφή χρήστη, που προσφέρει καλαισθησία, συνοχή και πλούσια επιμελημένο περιεχόμενο.

Η δημιουργία ιστοσελίδων βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο web design. Δίνει την όψη σε μια ιστοσελίδα. Είναι η εικαστική αποτύπωση όλων των απαιτήσεων που έχει, σχετικά με το πώς εμφανίζεται στους χρήστες της και τη συνολική εμπειρία που τους δίνει εμπειρία χρήστη (user experience).

4.CMS (Content Management System)

Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου, (Content Management Systems).

Το CMS (Content Management System – Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου), είναι διαδικτυακή εφαρμογή, η οποία επιτρέπει στο διαχειριστή της εφαρμογής, να τροποποιεί online το διαδικτυακό τόπο του (website) και πιο συγκεκριμένα το περιεχόμενο, τα κείμενα, τα videos, τις εικόνες κτλ. Η διαχείριση και οι αλλαγές γίνονται εύκολα και εμφανίζονται αμέσως ώστε να τις βλέπει ο διαχειριστής, αλλά και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας. Ενδεικτικά CMS είναι, το WordPress, Joomla, Drupal, Magento και αρκετά άλλα.

Το δημοφιλέστερο και ευκολότερο για τον μέσο χρήστη, είναι το WordPress που το χρησιμοποιούν οι περισσότερες ιστοσελίδες. Θα έλεγα σύμφωνα με την εμπειρία μου ότι είναι το προτιμότερο για μικρά και μεσαίου μεγέθους ιστοσελίδες ή Eshops.

5. Web Development

Η διαδικασία δημιουργίας παρουσιάσεων περιεχομένου.

Web Develeopment, είναι η διαδικασία μετατροπής ενός εικαστικού αποτελέσματος σε κώδικα. Άλλη μια βασική ενέργεια για την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή είναι η ψηφιακή παρουσία. Την δουλειά αυτή την κάνει ο Web developer, που είναι ο προγραμματιστής. Στην ουσία είναι αυτός που αναπτύσσει μία ιστοσελίδα – παράγει διάφορα scripts, για να λειτουργούν διάφορα πράγματα σωστά. Ο άνθρωπος αυτός, είναι συνήθως ο αφανής ήρωας μιας και αυτά που φτιάχνει, δεν φαίνονται στον επισκέπτη, σε αντίθεση με τον web designer. Θα ρωτήσετε τι ακριβώς κάνει ο web developer;

Για παράδειγμα κάνει το εξής:

Όταν πατήσουμε ένα κουμπί σε μια ιστοσελίδα για να επιλέξουμε κάτι, είτε αυτό είναι κουμπί, είτε λίνκ, είτε μια φόρμα επικοινωνίας ή ακόμα και οδηγίες πως θα οδηγηθώ μέσω χάρτη σε μια τοποθεσία, το σύνολο των ενεργειών που θα ακολουθήσουν είναι εργασία του web developer. Κατά την κατασκευή μιας ιστοσελίδας, συνήθως αν είναι μεγάλο το project, μπορεί να φαίνεται σαν κάτι πολύ απλό στον επισκέπτη, όμως από πίσω έχει γίνει πολύ δουλειά από τον web developer ώστε με ένα κλικ να γίνονται όλα αυτόματα.

6. SEO (Search Engine Optimization)

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης.

Είναι η βελτιστοποίηση ενός ιστοτόπου ώστε να είναι ανιχνεύσιμος από τις μηχανές αναζήτησης της Google. Θα ρωτήσει κάποιος… Σε τι θα με βοηθήσει αυτή η βελτιστοποίηση SEO; Θα σε οδηγήσει στα κορυφαία αποτελέσματα της Google, άρα θα λαμβάνει πολλά οργανικά αποτελέσματα και όχι πληρωμένα μέσω διαφήμισης, που έχουν να κάνουν με την επαγγελματική σου δραστηριότητα, είτε αφορά προϊόντα, είτε υπηρεσίες. Μην ξεχνάς ότι βρίσκεσαι στην ψηφιακή εποχή.
Θα σας δώσω ένα απλό παράδειγμα.

Αν Googlάρετε το ερώτημα ποιος πήρε το Παγκόσμιο Κύπελο το 1978 τότε θα σας εμφανίσει η Google αποτελέσματα που θα σας ενημερώνουν πως η Αργεντινή πήρε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Θα ρωτήσει κάποιος, που βρήκε τα κατάλληλα αποτελέσματα η Google και μου τα εμφάνισε; Η Google σκανάρει με κάποια “προγράμματα”, που ονομάζονται spiders (αράχνες), εκατοντάδες χιλιάδες ιστοσελίδες σε όλο τον πλανήτη. Τα αποτελέσματα που σας φέρνει, είναι από την συλλογή αυτών των αποτελεσμάτων σε ιστοσελίδες που έχουν εφαρμόσει SEO πρακτικές βελτιστοποίησης. Έτσι έχετε τα πιο σχετικά αποτελέσματα, με βάση το ερώτημα που θα κάνετε. Η Digital εποχή είναι εδώ και δεν μπορεί κανείς να την αγνοήσει χωρίς επιπτώσεις στον τζίρο του. Διαβάστε επίσης το άρθρο μου SEO Experts Greece

7. Digital Marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ)

Το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) βοηθά μια επιχείρηση ή ένα προϊόν να μεγαλώσει διαδικτυακά.

Εδώ μπαίνουμε σε ένα τεράστιο τομέα που δεν μπορεί να αναλυθεί σε ένα μόλις άρθρο. Αποτελεί την κορωνίδα για την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή. Θα πρέπει να ξέρετε πως στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ακριβής ορισμός του τι είναι Digital Marketing. Στην ουσία είναι ένας ευρύς όρος που ενσωματώνει όλα τα κανάλια και μεθόδους μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο σύμφωνα με την Wikipedia. Εγώ μπορώ να σας βοηθήσω στην βασική κατανόηση των αρχών του Digital Marketing ή Internet Marketing ή ψηφιακό μάρκετινγκ εδώ.

Χωρίς ψηφιοποίηση & Digital Marketing έχω μέλλον;

Είμαι ο Georgios Kontos, Digital Marketing Professional και μπορώ να σας βοηθήσω να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με επιτυχία! Γιατί χωρίς ψηφιοποίηση & Digital Marketing καμία επιχείρηση δεν μπορεί να προοδεύσει.

Το digital marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ) παρέχει στις επιχειρήσεις εξαιρετικά ευέλικτες ευκαιρίες για συνεχή ανάπτυξη – αλλά πάντα εξαρτάται από εσάς να τις εκμεταλλευτείτε. 

Είμαι έτοιμος να ψηφιοποιήσω την επιχείρηση μου και να μπω στον κόσμο του Digital Marketing.

Και τώρα τι κάνω; Μιλήστε μου! Εναλλακτικά επικοινωνήστε μαζί μου μέσω της Φόρμας Χαρτογράφησης εδώ.

Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;

Υποβολή αξιολόγησης

1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment