Digital Marketing NewsΠροώθηση Ιστοσελίδων και Στρατηγική Προώθησης
5
(2)

Προώθηση Ιστοσελίδων και Στρατηγική Προώθησης

Στην προώθηση ιστοσελίδων και στρατηγική προώθησης είναι μια από τις πιο σημαντικές διαδικασίες στο μάρκετινγκ. Εάν θέλετε περισσότερη επισκεψιμότητα και μετατροπές, τότε η ανάπτυξη στρατηγικών προώθησης είναι κρίσιμης σημασίας.

Μάθετε μέσα σε αυτό το άρθρο, πώς να προωθήσετε την επιχείρησή σας και πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική προώθησης με ενεργές τακτικές προώθησης. Έτσι, θα κατανοήσετε καλύτερα την προώθηση περιεχομένου, την ψηφιακή διαφήμιση και το μάρκετινγκ.

Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και το GoogleAds είναι μία από τις πλατφόρμες που οδηγεί αυτόν τον μετασχηματισμό. Πράγματι, το Google Ads είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους πληρωμένης διαδικτυακής διαφήμισης.

Τι είναι μια Στρατηγική Προώθησης Ιστοσελίδων;

Μια στρατηγική προώθησης για προώθηση ιστοσελίδων, είναι ένα σχέδιο που μπορεί να εφαρμοστεί για να επηρεάσει τους ανθρώπους σχετικά με την επιχείρησή σας. Ξεκινάμε με την λογική ότι διαθέτετε ήδη ιστοσελίδα, αν όχι διαβάστε και αυτό Κατασκευή Ιστοσελίδων. Ο σκοπός είναι να δημιουργήσει περισσότερους δυνητικούς πελάτες και να ενισχύσει την αφοσίωση των υπαρχώντων πελατών.

Διαβάστε επίσης: Κατασκευή Ιστοσελίδων WordPress

Υπάρχουν πάρα πολλά κανάλια προώθης στο μάρκετινγκ, επιλέξτε τα με προσοχή προκειμένου να στοχεύσετε το κατάλληλο κοινό για την επιχείρηση σας. Επειδή ο ποιο δημοφιλής τρόπος προσέγγισης δυνητικώ πελατών είναι το Google Ads διαβάστε αυτό το άρθρο μου: Google Ads τι είναι & πως χρησιμοποιείται.

Ο ρόλος των προωθητικών ενεργειών;

Η προώθηση επιχειρήσεων με στρατηγική προώθησης ιστοσελίδων, είναι ένα από τα βασικά εργαλεία του μείγματος μάρκετινγκ. Είναι ένα σημαντικό μέρος της επικοινωνίας της επιχείρησης σας. Μέσω της προώθησης της ιστοσελίδας σας θα προσελκύσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες, ενώ παράλληλα θα αυξήσετε τα έσοδα σας.

Η προώθηση σάς βοηθά να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας, να δημιουργήσετε ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να δημιουργήσετε απαιτήσεις και να τον ενθαρρύνετε να αγοράσει από εσάς.

Τύποι Προώθησης

Υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις διαφημιστικού μάρκετινγκ όπου μπορείτε να προσελκύσετε τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες σας και να προσελκύσετε άτομα. Τα ποιό δημοφιλή κανάλια είναι μακράν το Google Ads & το Facebook Ad που συμπεριλαμβάνει την πλατφόρμα του Instagram.

Οφέλη μιας στρατηγικής προώθησης

Μια στρατηγική προώθησης θα είναι η πυξίδα για την προώθησή σας. Και θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών.

Αυτά είναι τα βασικά οφέλη μιας στρατηγικής προώθησης:

  • Ανακαλύπτεται το σωστό κοινό για την επιχείρηση σας.
  • Κερδίζετε αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.
  • Προσελκύεται περισσότερους υποψήφιους πελάτες.
  • Αυξάνετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.
  • Αλληλεπιδράστε με το κοινό-στόχο σας.
  • Μπορεί να βρείτε πιθανές συνεργασίες.
  • Δημιουργείτε σχέσεις με τους πελάτες.
  • Χτίζετε τη φήμη σας.
  • Αυξάνετε το μερίδιο αγοράς σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
  • Αυξάνετε πωλήσεις και κέρδη.

Έτσι, τα πιθανά οφέλη που θα αποκομίσετε από μια στρατηγική προώθησης είναι τεράστια και δεν θέλετε να τα χάσετε! 

Πως να προωθήσετε την επιχείρηση σας: Δημιουργήστε τη Στρατηγική Προώθησης σας

Τώρα που έχετε κατανοήσει τα παραπάνω είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε να αναπτύσσετε τη στρατηγική προώθησης. Ακολουθεί η διαδικασία βήμα προς βήμα για να προωθήσετε με επιτυχία την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας μια εξαιρετική στρατηγική προώθησης. 

Σε κάθε βήμα, θα βρείτε συμβουλές και μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στη διαδικασία. Ακολουθώντας αυτόν τον οδηγό για το πώς να προωθήσετε την επιχείρησή σας, είστε πιο κοντά στο να δημιουργήσετε μια κερδοφόρα στρατηγική προώθησης.

1. Θέστε τους προωθητικούς σας στόχους.

Ο καθορισμός στόχων είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της προώθησής σας. Θα σας δώσει μια αίσθηση κατεύθυνσης και θα σας παρακινήσει να είστε παραγωγικοί και να πετύχετε τους στόχους σας αποτελεσματικά. Σκεφτείτε τι θέλετε να πετύχετε με αυτό και καθορίστε τους διαφημιστικούς σας στόχους. 

Επιπλέον μπορείτε να το συνδέσετε και με το Google my Business, διαβάστε: Google My Business οδηγός για το 2021.

Καθορίστε έξυπνους στόχους με Προώθηση Ιστοσελίδων και Στρατηγική

Στην προώθηση ιστοσελίδων μέσω Google Ads υπάρχει διαφημιστική καμπάνια η επονομαζόμενη SMART. Ο μέσος διαφημιζόμενος την επιλέγει διότι έχει μικρό βαθμό δυσκολίας όσον αφορά την ρύθμιση της, ενώ έχει υψηλά αποτελέσματα. Γενικότερα συγκεκριμένοι στόχοι σας διευκολύνουν να δημιουργήσετε λεπτομερή σχέδια δράσης και να τα πετύχετε. 

Ένα μετρήσιμο σχέδιο απεικονίζει την πρόοδό σας και σας βοηθά να παραμείνετε σε καλό δρόμο. Οι επιτεύξιμοι στόχοι σας παρακινούν να εστιάσετε σε εργασίες και να βελτιώσετε την πρόοδό σας.

Προσδιορίστε τι θέλετε να επιτύχετε με την προώθηση της ιστοσελίδας σας

Όπως ανέφερα προηγουμένως, υπάρχει μια σειρά από πιθανά οφέλη σε μια στρατηγική προώθησης. Όπως η παροχή δυνατοτήτων και η λειτουργικότητα του προϊόντος σας για τη δημιουργία ενδιαφερόντων, η μετατροπή των εφάπαξ πελατών σας σε πιστούς πελάτες. Αυτό είναι σημαντικό προκειμένου να είστε ο νικητής σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας στην απόκτηση πελατών. 

Ρυθμίστε τις μετρήσεις επιτυχίας σας

Αφού τεθούν οι στόχοι σας, θα πρέπει να καθορίσετε ποιες μετρήσεις θα παρακολουθείτε για την επιτυχία της προώθησής σας. Εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την επισκεψιμότητα πελατών, πρέπει να λάβετε δεδομένα για την αύξηση της επισκεψιμότητας, τις πηγές επισκεψιμότητας, τις οργανικές λέξεις-κλειδιά κ.λπ. Οι μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθείτε ποικίλλουν ανάλογα με τους στόχους σας, επομένως εργαστείτε πάνω σε αυτές αμέσως μετά τον καθορισμό στόχων.

Σκεφτείτε τι παρότρυνση για δράση θα χρησιμοποιήσετε  

Όταν ορίζετε τους διαφημιστικούς σας στόχους, αρχίστε να σκέφτεστε πώς μπορείτε να κάνετε τους υποψήφιους πελάτες σας να κάνουν μια συγκεκριμένη ενέργεια. Δηλαδή χρησιμοποιήστε μια ιδανική για τον στόχο σας μετατροπή, π.χ καλέστε τώρα, ή βρείτε μας, ή αγοράστε τώρα. 

Η δημιουργία μιας αποτελεσματικής παρότρυνσης για δράση είναι το κλειδί για την προώθηση της ιστοσελίδας σας και την επίτευξη των στόχων σας. Σκεφθείτε τι ενέργειες θέλετε να κάνουν και τι περιεχόμενο μπορείτε να προετοιμάσετε για την προώθηση ιστοσελίδων. Η επιτυχία χωρίς στρατηγική είναι αδύνατη στις επιχειρήσεις. 

2. Σχεδιάστε προϋπολογισμού σας.

Στην προώθηση ιστοσελίδων όταν σκέφτεστε τον προϋπολογισμό, είναι σημαντικό να ισορροπείτε τον προϋπολογισμό και τους στόχους σας. Ανάλογα με αυτά, καθορίστε πόσα θα ξοδέψετε για κάθε προσφορά. Ακόμα κι αν επιλέξετε διαδικτυακή προώθηση, η οποία είναι χαμηλού κόστους, διαδραστική και αποτελεσματική για στόχευση και μέτρηση, θα συνεχίσετε να θέλετε να μειώσετε το κόστος. 

Για να ελέγξετε τον προϋπολογισμό σας, μπορείτε να καθορίσετε την ώρα και να περιορίσετε το χρονοδιάγραμμα των προωθητικών ενεργειών σας, ειδικά με την ψηφιακή διαφήμιση. Εφόσον μπορείτε να επιλέξετε το χρόνο της προώθησής σας, μπορείτε να περιορίσετε το χρόνο εμφάνισης της προώθησης σας.

Χρησιμοποιήστε Γεωγραφική Στόχευση για καλύτερη προώθηση ιστοσελίδων.

Ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος για προώθηση ιστοσελίδων, είναι να μειώσετε το κόστος σας με την γεωγραφική στόχευση. Η οποία σας  επιτρέπει να στοχεύσετε το κοινό σας κατά γεωγραφικές τοποθεσίες και να του παρέχετε αποτελεσματικά το περιεχόμενό σας. Αν δηλαδή η επιχείρηση σας είναι ένας φούρνος στην Ηλιούπολη, σίγουρα δεν ενδιαφέρει χρήστες από την Θεσσαλονίκη.

Συμπερασματικά στοχεύστε στην περιοχή που σας ενδιαφέρει. Επιπλέον θα σας πρότεινα να δημιουργήσετε 3 κύκλους, ειδικά στις τοπικές επιχειρήσεις είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό. Δηλαδή στοχεύστε στα πρώτα 3 χιλιόμετρα από την έδρα της επιχείρησης σας και σταδιακά ανοίξτε τον κύκλο.

Επιλέξτε προσεκτικά τις ρυθμίσεις σας

Όταν κάνετε ψηφιακή διαφήμιση, υπάρχουν διάφορες ρυθμίσεις βάσει στόχων και σχεδίων για την προώθηση της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε τις συνθήκες “πληρωμή ανά μετατροπές” καθώς πληρώνετε όταν οι υποψήφιοι πελάτες σας μετατρέπονται, μόνο όταν κάνουν κλικ.

3. Καθορίστε την αγορά-στόχο σας.

Στην προώθηση ιστοσελίδων ο περιορισμός της αγοράς-στόχου σας μπορεί να μειώσει το κόστος προώθησης και να σας βοηθήσει να είστε ποιο αποτελεσματικοί. Εάν στοχεύετε σε λάθος αγορά-στόχο, όχι μόνο θα ξοδέψετε χρόνο και χρήμα για το τίποτα, αλλά θα σας απομακρύνει και από την επιτυχία. Για να αποφύγετε αυτό, πρέπει να καθορίσετε ποια είναι η αγορά-στόχος σας και να αναζητήσετε τις ευκαιρίες επικοινωνίας μάρκετινγκ.

Διεξάγεται ανάλυση SWOT

Ποια είναι τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα και αδυναμίες; Μια ανάλυση SWOT σάς βοηθά να δείτε τον εαυτό σας από την οπτική γωνία ενός ατόμου και να λάβετε έξυπνες αποφάσεις.

Μπορείτε να χτίσετε στρατηγικές γύρω από τα δυνατά σας σημεία και τις ευκαιρίες για να τις εκμεταλλευτείτε. Μην ξεχάσετε να λάβετε υπόψη τα μηνύματα που έχει η στόχευσή σας. Η προώθηση ιστοσελίδων δεν είναι εύκολη εργασία και καλό θα ήταν να βρείτε ένα SEO Agency

5. Αναπτύξτε το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας.

Τώρα που έχετε κατανοήσει καλύτερα τι είναι η προώθηση ιστοσελίδων, τι είναι η αγορά-στόχος καθώς και τα κανάλια προώθησης, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε το μήνυμα μάρκετινγκ στην προώθησή σας.

Το μήνυμά σας μάρκετινγκ είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία σε μια στρατηγική προώθησης. Εντυπωσιάζει τους ανθρώπους, τους λέει πώς μπορείτε να λύσετε τα προβλήματα τους. Η παρότρυνση για δράση είναι καθοριστική όπως περιέγραψα και παραπάνω.

Οι άνθρωποι δεν θα δώσουν προσοχή στην προώθησή σας εκτός εάν έχετε ισχυρά μηνύματα που προσελκύουν το κοινό-στόχο σας και τους κάνουν να θέλουν να μάθουν περισσότερα για εσάς.

Διαβάστε επίσης: Digital Marketing τι είναι και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή.

Καταγράψτε την αξία και τα οφέλη που μπορείτε να προσφέρετε

Κάντε μια λίστα με την αξία που μπορείτε να προσφέρετε και τα οφέλη που ταιριάζουν με τις υπηρεσίες σας και σύμφωνη με τα κενά που έχει η αγορά-στόχος σας. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι προσφέρετε αυτό που χρειάζεται η αγορά-στόχος σας. Δηλαδή, λύσεις με γνώμονα τα οφέλη.

Για να προσελκύσετε αποτελεσματικά τους υποψήφιους πελάτες σας, είναι σημαντικό να εστιάσετε σε εκείνα τα οφέλη που μπορούν να λύσουν τα προβλήματά τους σε σχέση με αυτό που κάνετε.

Επισημάνετε τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα

Επιπλέον, το μήνυμά σας μάρκετινγκ πρέπει να περιέχει μια διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές σας και θα εξυπηρετεί την στρατηγική προώθησης ιστοσελίδων. Πρέπει να πείσετε τους χρήστε ότι έχετε τις καλύτερες υπηρεσίες ή προιόντα στις καλύτερες τιμές, χωρίς να κάνετε έκπτωση στην ποιότητα των υπηρεσιών σας. Στόχος να σας επιλέξουν έναντι του ανταγωνισμού.

Πρέπει να επισημάνετε ποια είναι τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα για να δείξετε τη μοναδικότητά σας.

Στην προώθηση ιστοσελίδων το μήνυμα πρέπει να είναι σαφές και ξεκάθαρο

Τα μηνύματα μάρκετινγκ στη Προώθηση Ιστοσελίδων και Στρατηγική της επιχείρησής σας πρέπει να μεταφέρουν την κύρια ιδέα στο κοινό-στόχο σας και να επικοινωνούν καλά. Εάν το μήνυμα είναι πολύ μεγάλο και δυσνόητο, οι άνθρωποι δεν θα καταλάβουν το νόημα και θα χρειαστούν χρόνο για να απαντήσουν. Κρατήστε το μήνυμά σας όσο πιο σαφές γίνεται και κάντε το ευκρινές!

Στην προώθηση ιστοσελίδων ο χρόνος παίζει σημαντικό ρόλο.

Περιττό να πούμε ότι ο συγχρονισμός στην προώθηση ιστοσελίδων και στρατηγική, επηρεάζει τα αποτελέσματα. Ακόμα κι αν έχετε τέλειες στρατηγικές και πηγές, ο κακός συγχρονισμός μπορεί να καταστρέψει την ευκαιρία σας για επιτυχία. Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης ή κατασκοπεύστε ανταγωνιστές για να αναζητήσετε την καλύτερη στιγμή για να εκτελέσετε την προώθησή σας. Εφόσον το συνδιάστε την προώθηση ιστοσελίδων με SEO τα οργανικά αποτελέσματα θα αυξηθούν σημαντικά.

Επιπλέον για να αυξήστε την οργανική επισκεψιμότητα, διαβάστε αυτό: 8 πρακτικές SEO για το 2021.

Δημιουργήστε εξαιρετικό μοναδικό περιεχόμενο και για τις διαφημισεις στο Google Ads (AdWords) ή Facebook Ads, διαβάζοντας το άρθρο μου Πλήρης οδηγός copywriting για SEO

Είμαι ο Georgios Kontos SEO Expert Greece & Digital Marketing Professional. Μπορώ να σας βοηθήσω να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με επιτυχία! Παρέχω εξατομικευμένες υπηρεσίες Social Media Marketing & Expert SEO Services. Διαβάστε επίσης Εταιρεία SEO πως να επιλέξω τον σωστό συνεργάτη!

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω της φόρμας χαρτογράφησης των αναγκών σας.

Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;

Υποβολή αξιολόγησης

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment